return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Cd's Versus Vinyl (pg. 5)
View this Thread in Original format
Djeebie
quote:
Originally posted by FunkySimon
ja daar heb je wel gelijk in, maar ik moet toegeven dat als ik bijvoorbeeld JunkieXL achter zon kastje zie staan, ik toch minder het gevoel heb dat dat live is dan dat ik bijvoorbeeld tiesto zie draaien...

Hoe mixt junkieXL eigenlijk? Ik heb em ook nog nooit met een koptelefoon gezien om te monitoren... hij heeft alleen zon kastje bij zich met, volgens hem, al zijn eigen nummers en of remixen van hem erin.

Junkie XL doet één schuif open en wacht dan tot z'n tijd voorbij is. In de tussentijd springt 'ie gewoon wat rond, trekt wat gekke bekken en klaar is Kees. Beetje jammer, maar ja, het is en blijft een goeie producer.
New Wave
quote:
ja daar heb je wel gelijk in, maar ik moet toegeven dat als ik bijvoorbeeld JunkieXL achter zon kastje zie staan, ik toch minder het gevoel heb dat dat live is dan dat ik bijvoorbeeld tiesto zie draaien...

Hoe mixt junkieXL eigenlijk? Ik heb em ook nog nooit met een koptelefoon gezien om te monitoren... hij heeft alleen zon kastje bij zich met, volgens hem, al zijn eigen nummers en of remixen van hem erin.

Dat noemen ze nou een DAT-je. :)
basvh
quote:
Originally posted by New Wave
Dat noemen ze nou een DAT-je. :)

Marco v werd echt afgekapt bij het einde heb ik gehoord omdat anders JXL zijn datje te ver zou uitlopen
Duke2003
wat is n datje nou
New Wave
quote:
Originally posted by Duke2003
wat is n datje nou

DAT staat voor Digital Audio Tape.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
Sodeju, waar heb jij je hersencellen zitten?!?!?
het zijn je eigen worden prutser!

"als je echt van muziek houdt, maakt het je niet uit of je het van cd of vinyl draait."

Mij maakt het dus WEL uit waarvan het komt dus volgens jouw redenatie ben ik geen muziek liefhebber.
Dat is echt de meest domme, stomme en foute opmerking die ik deze week langs heb zien komen. Je weet nieteens wat je zelf zegt....ga denken kerel....koop inplaats van cd's hersencellen.

omg, hier komt toch maar weer naar voren wat voor naja laat ook maar:D

cdj1000 oowned vinylspeler.
TranceFool
Als ik lees dat sommige cd's na een paar jaar onleesbaar zijn geworden lijkt het mij toch echt beter om vinyl te kopen ;)
TranceFool
quote:
ja dat las ik ook, maar er stond wel dat het alleen Kruidvat en MMORE betrof en dat het ook niet meer kon gebeuren bij de huidige cdr's maar alleen bij cdr's van rond 2000.

ok maar het geeft wel aan dat de cd niet een perfect vervangmiddel is.....als je een vinyl van 30 jaar geleden op de platenspeler legt doet ie het nog gewoon ;)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TranceFool
ok maar het geeft wel aan dat de cd niet een perfect vervangmiddel is.....als je een vinyl van 30 jaar geleden op de platenspeler legt doet ie het nog gewoon ;)

een cd van 15 jaar geleden doet het ook heus nog wel, maar dan niet een CDR.
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
een cd van 15 jaar geleden doet het ook heus nog wel, maar dan niet een CDR.

nou, jij koopt toch jouw muziek die je draait niet in de winkel of wat?
die brand je toch op cdr?

TranceFool
quote:
dat moet je haast wel doen als je als dj met cd's draait, want er zijn toch geen cd's te krijgen met alleen maar losse, bijvoorbeeld, techno nummers erop? Dance cd's zijn meestal mix compilaties en daar heb je als dj geen reet aan

ja dat bedoel ik.....:)
dan gebruik je toch cdr's siesta
blup
Hoorde ik iemand zeggen dat er ook een kunst aan is met cd's draaien?
Ik weet niet hoor maar met CD's zie je precies wat je pitchs is, met cds is alles veel makkelijker
Oftewel cd dj kan iedereen nu wel worden

Geef mij me platen maar. :)
Ik ben tevreden over me draaitafels en hoef echt geen cd spelers.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement