return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
är det bara jag som..
View this Thread in Original format
JayBee
Tycker att det inte är något fel på detta:
"
På nattklubben Kalua yr skummet och växer sig nästan upp till takhöjd. Den kommersiella trance- och technomusiken bankar ur högtalarna, känslan är hypnotisk.
Allt är blött och kladdigt – på dansgolvet skriker semestrande ungdomar nöjt när nästa laddning skum sprutas ned.
"

Aftonbladet har gjort det igen. Är det bara jag som tycker de är aftonbladets reportrar som är "skumma" och inte ungdomarna som festar?

http://www.aftonbladet.se/vss/resor...,348125,00.html
Gate 42
Inget fel på skum i min mening :D
mjz
meh... orkar inte läsa, det är aftonbladet, mer meningsfullt att stirra på en tom vägg och fundera på vad kungen åt till middag...
DJ_Laszlo
hmm...här tycker jag Aftonbladet gjorde det bra...har mina anledningar till varför jag inte tycker om kos...:nervous: :whip:

Resten låter jag vara osagt... :|
St_Andrew
quote:
Den kommersiella trance- och technomusiken bankar ur högtalarna, känslan är hypnotisk.


Dom gör iaf skillnad på komersiell o icke komersiell trance o technomusik, framsteg :p
JayBee
quote:
Originally posted by mjz
meh... orkar inte läsa, det är aftonbladet, mer meningsfullt att stirra på en tom vägg och fundera på vad kunt till middag...


haha.. Jo ioförsig. vart rekomenderar du att jag läser mina nyheter? :D
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
Aftonbladet har gjort det igen. Är det bara jag som tycker de är aftonbladets reportrar som är "skumma" och inte ungdomarna som festar?



Jag tycker det är ganska patetiskt och sorgligt men jag antar att det är en fas man måste genomgå i livet när man tycker det är spännande och kul som aspackad ungdom som inte riktigt vet vad man gör under en utlandsvistelse på någon av knullöarna. Om man dessa personer skulle bete sig likadant hemma i Sverige hade jag kanske kunnat acceptera det lite mer men jag är ytterst tveksam till det.
St_Andrew
quote:
Originally posted by JayBee
haha.. Jo ioförsig. vart rekomenderar du att jag läser mina nyheter? :D


dn.se tex?
JayBee
quote:
Originally posted by Aendy
Jag tycker det är ganska patetiskt och sorgligt men jag antar att det är en fas man måste genomgå i livet när man tycker det är spännande och kul som aspackad ungdom som inte riktigt vet vad man gör under en utlandsvistelse på någon av knullöarna. Om man dessa personer skulle bete sig likadant hemma i Sverige hade jag kanske kunnat acceptera det lite mer men jag är ytterst tveksam till det.


visst men om de vill göra det så varför inte. och vad är det för skillnad på kos och sverige? Full som full vart man än är.

fast vill tillägga att det ioförsig kanske inte är så bra att 15 åringar super sig fulla varje kväll typ :P men förutom det tycker jag artikeln är allmänt dum
Connector
quote:
Originally posted by St_Andrew
Dom gör iaf skillnad på komersiell o icke komersiell trance o technomusik, framsteg :p


Märkte också det. Ganska imponerad att allt inte är Techno längre... :)

reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
Dom gör iaf skillnad på komersiell o icke komersiell trance o technomusik, framsteg :p


om man inte ska tolka det som att de menar att trance och techno i allmänhet är kommersiellt...
SteveTranz4ever
Ofta är Aftonbladet fulla med skit och så även denna artikel.. precis som den där som handlade om Kos som gick på TV färra året så vinklas det hela... Jag har själv vart där 2 ggr i det förflutna och det hela är så överdrivet när dom säger dittan har hänt och dattan har hänt... faktum är at tdet ställe som Svenskar super mest på är ändå på hemmaplan.. på Gotland... Och alla knullar runt, hit och dit med varandra i alla åldrar... och just att ta Kos som exempel varje gång är också lite konstigt för allt det där sker på varje party ö... tex. Ios, Magalluf (Mallorca), Ibiza...

Aftonbladets journalister har inte så mycke för sig så för att slippa få kicken tar dom upp gamla historier och flyttar om lite på vissa meningar...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement