|
Lexicon 4 - Reach Me (Paul van Dyk Remix)
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
| Hittar inte denna "gamla" låten mixad utav Paul van Dyk, när jag väl hittar den så är det original mixen som är omdöpt till Paul van Dyk Remix.... vill ha den, är det ngn som har den? :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| RebeL9 |
Den här Paul van Dykremixen, precis som många av hans andra remixar släpptes aldrig. De var bara exklusiva versioner som PVD själv spelade i sina sets.
precis som hans remix på Space Brothers - Everywhere I go och Kyau vs Albert - Velvet Morning.
Enda sättet att få tag på den är väl att göra ett inbrott i hans lägenhet :) |
|
|
| zamson |
| ...vem hjälper till? |
|
|
| staz |
| borde väl finnas nån rip tycker man |
|
|
| Kongo_kim |
| Joo rippar finns. jag tror jag har en |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by zamson
...vem hjälper till? |
hehe JAG!
Varför kan inte denna man bara släppa allt han gör? *gråt gråt*
Edit: hörde av nån att vandit skulle släppa en skiva med massa vandit / pvd remixar, sant? |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by staz
borde väl finnas nån rip tycker man |
TPOD då?
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Varför kan inte denna man bara släppa allt han gör? *gråt gråt* |
bra fråga... tror att inbrott är det ända sättet o få tag på godbitarna :crazy:
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Edit: hörde av nån att vandit skulle släppa en skiva med massa vandit / pvd remixar, sant? |
skulle inte tro det. alla "vandit remixes" är släppta, och så gott som alla pvd's remixer (observera: remixer, inte reworks).
för övrigt så finns det en "vandit allstar mix" (tror jag den heter). den kunde man streama på den gamla versionen av paullys hemsida. :rolleyes: kommer antagligen upp igen snart.. |
|
|
|
|