|
Öppen fråga till robstar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
zam: priserna på BTP e helt okej, 79 för dom flesta vinylerna å 89 för de nyast intagna typ....ha rinte sett en vinyl över det priset som inte är ett album eller en albumsampler :)
endre: har en känsla av att skitsnack om alla olika bolag förekommer ganska friskt i "branschen"...e nog något som hör till ;)
rob: tråkigt å höra att de går segt med musiken, alltid jobbigt när personliga saker kommer emellan :/ *minns något du skrev i tråden om döden* :( |
|
|
| dj_hysterix |
| men vizzan...var ligger BTB då ? ;) |
|
|
| RebeL9 |
Endre vad sa Robert Lidstroem på armin chatten? :)
Nu blev jag nyfiken LOL |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Endre vad sa Robert Lidstroem på armin chatten? :)
Nu blev jag nyfiken LOL |
av dem som var där som jag kännde så hade han en för hög känndis-attityd, det var någ ingen som tänkte på det eller nämde det där, och jag var där närvarande själv, och såg vad han skrev men minns dessvärre inget, men det var för mycket för 1 eller 2 releases eller vad det är, som inte ens inkludera orginal mix vad jag vet iallafall.
men men, folk tycker olika om allt så, no hard feelings men om jag får yttra mig fritt så tycker jag han är lite...mysko, han släppte 2 låtar, showa off, gör bort sig på den där TC spelning...:rolleyes: aja, ta inte illa upp om du läser detta robert L. men det är inget att hurra för :/..
|
|
|
| Sand Leaper |
| Exciter har jo hatt et par nye saker ute,b.la. Escape - Nothing To Fear/Solar Silence,Catcher - Destiny Sunrise (som ble med på Nyana), og nå kommer My Spirit/Recitation også. Med tanke på at ballet åpnet med Beams Of Gaia så vil jeg si at Exciter er godt i gang.:) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Endre
av dem som var där som jag kännde så hade han en för hög känndis-attityd, det var någ ingen som tänkte på det eller nämde det där, och jag var där närvarande själv, och såg vad han skrev men minns dessvärre inget, men det var för mycket för 1 eller 2 releases eller vad det är, som inte ens inkludera orginal mix vad jag vet iallafall.
men men, folk tycker olika om allt så, no hard feelings men om jag får yttra mig fritt så tycker jag han är lite...mysko, han släppte 2 låtar, showa off, gör bort sig på den där TC spelning...:rolleyes: aja, ta inte illa upp om du läser detta robert L. men det är inget att hurra för :/..
|
hur var TC-spelningen? |
|
|
| Endre |
av dom som vittnade så missan han alla 3 första mixarna och gick sedan av scenen. men nog pratat om det.
|
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Endre
det är mest om Robert Lindstroem-fiaskot. När han showade off i armin chaten en gång
|
Haha.
Ja var inte med då men ja kan nästan se det framför mej. :P
| quote: |
rob: tråkigt å höra att de går segt med musiken, alltid jobbigt när personliga saker kommer emellan :/
|
Nä de är inte så kul.
Tär på musik "musklerna" :/ |
|
|
| Vizay |
för att klargöra om roberts spelning på voyage så va fallet så att han va grymt nervös, som jag förstod det så va det hans första spelning...
när han sen pajade de tre första mixarna så tyckte han de va bättre att gå av, synd tycker jag för så illa lät det inte...
e lite förvånad över de där med arminchatten för när jag snackade med honom på voyage så verkade han grymt trevlig, ingen som helst showoff...dock har folk också en tendens att vara annorlunda på nätet så tjae....vem vet :)
robstar: de e bara å tare lugnt, inspirationen kommer så småningom...tills dess ere bara å chilla å njuta av alll annan musik som släpps under tiden :) |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Vizay
robstar: de e bara å tare lugnt, inspirationen kommer så småningom...tills dess ere bara å chilla å njuta av alll annan musik som släpps under tiden :) |
Jo fast nu har ja tagit de lungt i 4-5 månader. heh. :/
Blir stressad av att se hur alla andra släpper skivor som aldrig förr.
Får magsår snart. :clown:
Fast ja ska försöka att få nått gjort nu. :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by robstar
Blir stressad av att se hur alla andra släpper skivor som aldrig förr.
|
har du press på dig att göra låtar, eller vaddå?
annan fråga ;) hur mkt tjänar man på ett skivsläpp? antar att du inte vill säga exakt vad du tjänar, men per skiva tex? |
|
|
| Endre |
lindström är säkert jätte trevlig, men sånna där framgångar går vissa upp till huvet ibland. så, aja.
|
|
|
|
|