|
netwerk??
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
Errrr een vraagske
Als ik een thread open krijg ik netwerk kaderke (je zal dat wel kennen) waar je u password enzo moet invullen.
Heeft iemand al reeds het zelfde ervaren? |
|
|
| tor8024 |
| ik heb het zelfde voor, maar enkel bij uw rotten pony thread.. :conf: |
|
|
| Dark Apostle |
Mmmmh idd :s
en aan de file kan het ni liggen want die staat op skynet, niet op hetgeen dat het kaderke aangeeft :conf:
vreemd... |
|
|
| Tiger777 |
ik bij the off-toppic thread...
Niks van aantrekken zeker? |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Niks van aantrekken zeker? |
doe ik
alhoewel ik toch even schrok de eerste keer.. |
|
|
| Dark Apostle |
| En een ander forum waar ik op zit, liep ook alles scheef, dus ik begon al te panikeren of het ni aan mijn comp lag. |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by tor8024
ik heb het zelfde voor, maar enkel bij uw rotten pony thread.. :conf: |
Me too, kaderke vraagt gebruikersnaam en paswoord voor "www.clanxvi.com" :conf: |
|
|
| pooley |
| euhm gene last van |
|
|
| CygnusX |
Die kader komt er, omdat onze Gladius zijne signature gehost staat op een "beschermd" gedeelte van ne server. Om op dat privé-gedeelte te komen, hebt ge een paswoord nodig en dat vraagt hij dus nu :)
Dat popupke krijgt ge dus in elke thread waar Glad heeft gepost. Ik zal hem ook eens pm'en hierover, want hij weet het waarschijnlijk zelf niet (hij krijgt dat kaderke niet peins ik). |
|
|
| pooley |
Ah ja just ook gehad
BURN GLADIUS :) |
|
|
| Dark Apostle |
HEKS..........HHHHHHHHEEEEEEEEKKKKKKKKSSSSSS!!!!!!!
BRANDSTAPEL
BRANDSTAPEL
BRANDSTAPEL
BRANDSTAPEL
BRANDSTAPEL
BRANDSTAPEL
...zweeeeeeeeeeepslagen :haha: |
|
|
|
|