return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
netwerk??
View this Thread in Original format
Dark Apostle
Errrr een vraagske

Als ik een thread open krijg ik netwerk kaderke (je zal dat wel kennen) waar je u password enzo moet invullen.

Heeft iemand al reeds het zelfde ervaren?
tor8024
ik heb het zelfde voor, maar enkel bij uw rotten pony thread.. :conf:
Dark Apostle
Mmmmh idd :s

en aan de file kan het ni liggen want die staat op skynet, niet op hetgeen dat het kaderke aangeeft :conf:

vreemd...
Tiger777
ik bij the off-toppic thread...

Niks van aantrekken zeker?
tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
Niks van aantrekken zeker?


doe ik

alhoewel ik toch even schrok de eerste keer..
Dark Apostle
En een ander forum waar ik op zit, liep ook alles scheef, dus ik begon al te panikeren of het ni aan mijn comp lag.
BEACHBOY
quote:
Originally posted by tor8024
ik heb het zelfde voor, maar enkel bij uw rotten pony thread.. :conf:


Me too, kaderke vraagt gebruikersnaam en paswoord voor "www.clanxvi.com" :conf:
pooley
euhm gene last van
CygnusX
Die kader komt er, omdat onze Gladius zijne signature gehost staat op een "beschermd" gedeelte van ne server. Om op dat privé-gedeelte te komen, hebt ge een paswoord nodig en dat vraagt hij dus nu :)

Dat popupke krijgt ge dus in elke thread waar Glad heeft gepost. Ik zal hem ook eens pm'en hierover, want hij weet het waarschijnlijk zelf niet (hij krijgt dat kaderke niet peins ik).
pooley
Ah ja just ook gehad

BURN GLADIUS :)

Dark Apostle
HEKS..........HHHHHHHHEEEEEEEEKKKKKKKKSSSSSS!!!!!!!

BRANDSTAPEL

BRANDSTAPEL

BRANDSTAPEL

BRANDSTAPEL

BRANDSTAPEL

BRANDSTAPEL

...zweeeeeeeeeeepslagen :haha:
Tiger777
freak ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement