|
België - Nederland (voetbal)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Ik heb effe een thread+poll gemaakt in het Belgisch forum over de wedstrijd van morgen.
link
Ik geef mijn landje weinig kans om te winnen :)
edit: link gefixed ;) |
|
|
| kreischer2000 |
| humz k hoop dat belgië wint, dat zet onze spelers tenminste op scherp voor de volgende wedstrijd tegen tjechie. maar waarschijnlijk wordt het weer zon zoutloze NL-elftal wedstrijd met een 1-1 als uitslag. |
|
|
| Ferry 0 |
| pfft gaat saaie pot worden maar winnen doen we natuurlijk wel (Y) |
|
|
| New Wave |
Van mij mag Nederland echt finaal gaan verliezen, maar dan ook met 8-0 ofzo.
Wordt het eindelijk duidelijk dat het nederlands elftal weer helemaal verfrist moet worden.
Het houterig spel wat we tot nu toe gezien hebben is gewoon prutswerk.
Kluivert er uit, seedorf er uit, De boer er uit.
Frisse mensen die zich flink willen bewijzen en zich helemaal naar de klote werken.
Haleluja |
|
|
| ArisE2 |
De ideale voorhoede is:
Makaay en v. Nistelrooy (de beste meestscorende spitsen van Ned.)
Daarachter opkomend Overmars en Robben. Hangend op 't middenveld vd Vaart. Welke pannenkoek zet vd Vart in de spits..alsof we er niet genoeg hebben rondhobbelen voorin. We zullen zien!!:eek: |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik heb effe een thread+poll gemaakt in het Belgisch forum over de wedstrijd van morgen.
link
Ik geef mijn landje weinig kans om te winnen :) |
Volgens mij klopt je link niet helemaal, maar goed.
Ik denk dat het idd een zouteloze pot wordt, 1-1 of 0-0. Snap ook niet helemaal t nut van deze oefenpot, als je echt wilt oefenen doe t dan tegen Duitsland of Brazilie. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wordt het eindelijk duidelijk dat het nederlands elftal weer helemaal verfrist moet worden.
Frisse mensen die zich flink willen bewijzen en zich helemaal naar de klote werken.
Haleluja |
Haleluja zker te weten jah. En die frisse mensen zijn er zat! |
|
|
| Creamfields23 |
Dit kan dus wel eens een leuke wedstijd worden. Met op het middenveld dat ruitje. Ben effe de namen kwijt. Van der Vaart en Van Nisteltooy in de spits! Vond Kluivert allang maar nutteloos in de spits.
Ik denk dat hier wel een 3-1 overwinning inzit! Verder hoop ik dat van Persi binnenkort een kans krijgt. Deze gast is voor mij het meest belovend. |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Haleluja |
IDD helemaal mee eens!
| quote: | Originally posted by ArisE2
De ideale voorhoede is:
Makaay en v. Nistelrooy (de beste meestscorende spitsen van Ned.)
Daarachter opkomend Overmars en Robben. Hangend op 't middenveld vd Vaart. Welke pannenkoek zet vd Vart in de spits..alsof we er niet genoeg hebben rondhobbelen voorin. We zullen zien!!:eek: |
Dat heeft weinig zin, dit zijn 2 exact gelijke spitsen die elkaar totaal niet aanvullen en elkaar alleen maar in de weg lopen. |
|
|
| Nook |
ja het is jammer dat het nog bijna hetzelfde team is als 2 jaar geleden toen we het wk niet haalden. teleurstellend. :(
makaay en v. nistelrooij in de voorhoede. |
|
|
| ArisE2 |
| Juist beuken op dat goal!!:mad: |
|
|
| Duke2003 |
| nederland weer door de eerste helft redelijk te spelen en te scoren, en de 2e slecht maar dat maakt dan ook nie meer uit :D |
|
|
|
|