return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Deal of geen deal ??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tiger777
Hoeveel zou ge vragen voor zo 1nen sl1200?
http://www.djservice.com/shop/openstore.htm

Ze geven vrij degelijke prijzen vind ik. Moest ge daar uuw 2 nieuwe technics'en bestellen, zou ik graag iets toevoegen aan uuw bestelling(en natuurlijk, bijdragen aan de portkosten he ;) )
teknasia
quote:
Originally posted by Tiger777
Hoeveel zou ge vragen voor zo 1nen sl1200?
http://www.djservice.com/shop/openstore.htm

Ze geven vrij degelijke prijzen vind ik. Moest ge daar uuw 2 nieuwe technics'en bestellen, zou ik graag iets toevoegen aan uuw bestelling(en natuurlijk, bijdragen aan de portkosten he ;) )


damn ne SL1200 & 1210 voor EUR 459.00 :eyespop:
zal wel zonder btw zijn?

en kweet nog nie hoeveel ik voor mijn techs ga vragen
zijn al een aantal jaar oud, paar krassen op (op zilver ziet ge da feller..)


Ik heb altijd al via www.musicstorekoeln.de besteld ... allé alleen mijn 2 concordes :)

daar komt ne sl1200 488€

ma weet nie hoe da in zijn werk gaat om zo zware dingen naar België te versturen... volgens mij komt er dan 21% btw op.. zo hebben de mensen van musicstorekoeln mij verteld.. nieuwe wet ofzoiets :s
Tiger777
Als ik zeg, 350 het stuk...

459 incl btw denk ik.

edit: ja, effe gechecked, met btw.
teknasia
quote:
Originally posted by Tiger777
Als ik zeg, 350 het stuk...

459 incl btw denk ik.

edit: ja, effe gechecked, met btw.


375 en je krijgt er 2 concordes bij ;)
Tiger777
Ik moet eerst eens met mijn geldschieters daarover spreken... maar ik zeg niet neen. Ik heb wel maar de fondsen om er 1 te kopen he :), maar ik ken wel iemand die er ook een wil kopen...
teknasia
ok :)
Tiger777
Ik zal der morgen nekeer naar luisteren en ik zal een mail'ke sturen. Maar 1 probleem'ke, zonhoven ligt nogal vrij ver van hier. Hoe gaan we da regelen?
teknasia
hmmm

misschien ergens centraal afspreken ofzo? maar dan kunt ge ze nie testen enzo...
Tiger777
dat testen stoort mij zo ni echt zenne, ik betrouw der wel op dat het in orde zal zijn ;)
Ergens centraal, wat stelt ge voor?
teknasia
btw hier zijn (onduidelijke) fotos :) met webcam getrokken



http://users.pandora.be/dj_vylix/pickups/pickups.jpg

heb vorig jaar de 2 pitchen laten vervangen, clicks in de pitch laten verwijderen en blauwe leds er in laten steken :)

NIET overpitched ;)

teknasia
k wtf ligt dilbeek? ;)
Tiger777
hmm, goed. Ik heb zo juist een kaartje bekeken, en, Heusden zolder is niet zover he? Wel, mijn ouders gaan daar geregeld is, en misschien dat we daar wel een ontmoetingsplaats vinden....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement