return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Micha B & Baba ?
View this Thread in Original format
Haze
Ik vroeg mij af of iemand hier deze twee dj's kent ?
Bellie
IKKE!!
ik heb ze al een paar x horen draaien in de fun,en ik vind ze best een beetje boel ZUIGEN!!!
ze gooien gewoon zomaar platen erin op onbegrijpelijke momenten.
bijv.niet op de eerste tel maar gewoon een keer op de 2de en soms als ze zin hebben op de 3de.zo komen die platen nooit uit en klinkt het voor geen meter...Beetje jammer dat dat soort mensen de voorkeur krijgen boven mensen die tig x beter kunnen draaien dan hun...

MICHA B & BABA SUCKS!!! :mad:

GREETZ!!
New Wave
Zozo, das suidelijke taal :D

Ken ze niet, als ze inderdaad zo draaien mot ik ook geen muziek van die gasten......

Latorz
Dj Lex
Nou ik ken ze niet en zo aan de naam te zien wil ik ze niet kennen ook. Haha wat een naam zeg
BooMBooM
die gasten kunnen dus echt wel vet draaien ik heb ze vaak genoeg in item (voorheen time)en in trance buddha horen draaien (en in de fun natuurlijk) maar die gasten kunnen het dus echt wel vooral in trance buddha draaide ze altijd vet goed (maar ja das mijn mening)ik mag die gasten dus wel
Blik
nee, ken ze niet
Bellie
quote:
Originally posted by BooMBooM
die gasten kunnen dus echt wel vet draaien ik heb ze vaak genoeg in item (voorheen time)en in trance buddha horen draaien (en in de fun natuurlijk) maar die gasten kunnen het dus echt wel vooral in trance buddha draaide ze altijd vet goed (maar ja das mijn mening)ik mag die gasten dus wel



Ok ik hoor het alweer...
2 of 3 weken geleden waren ze in de fun op Trancenation.en OMG wat waren die twee eppo's aan het kloten zeg.Platen die ongelijk liepen.en wat ik al eerder daarboven had gezegd.platen op verkeerde tellen erin gooien.Maar ja als je niet mixed dan hoor je het ook niet nee....Iedereen kan een plaatje gelijk laten lopen maar op het goeie moment is andere koek..

GREETZ!!
BooMBooM
ik mix zelf ook maar het wil niet altijd lukken maar ik heb ze een paar x gehoord (waar ik dus net zei en op hardhouse explosion en andere feesten in de fun)maar wat ik heb gehoord klonk wel goed alleen als het waar is wat jij zegt (vast wel)dan kunnen ze er dus geen hol van alleen die x moet ik nog meemaken zal dus vast wel binnenkort in de fun zijn dan zal ik er is ff goed op letten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement