|
לכל מי שיש כרטיס לכפר המוזיקה ביום שני למסיבה של אסטריד ולא מתכוון ללכת
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
בבקשה תביאו לי
פשוט יש יום הולדת ב26 אז אני חוגג שם יום הולדת
בנתיים יש לי 4 כרטיסים ורציתי עוד ככה שיוכלו לבוא איתי עוד כמה חברים אז אם למישהו יש כרטיס והוא לא הולך בבקשה שיביא לי
תודה מראש
מוש |
|
|
|
|