|
Ham li
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
MEOD!!
ing israel is ing hot, let me tell you that.
:eek: |
|
|
| -CosmicFire- |
| thats why you need air conditioner |
|
|
| TranceGiant |
| yesh, yesh, al d'ag :o |
|
|
| Flotser |
עדי אחי אתה צוחק,
או שאתה עכשיו בארץ!?!?
אם כן אז ברוך הבא
:) |
|
|
| TranceGiant |
hehe..ask zah..had a nice shopping tour with him today :cool:
oh and thanks |
|
|
| Scorchio |
אללה אדי איזה צחוקים היה בקניון איתך
שלא נדבר על הגופה החטובה לנהפליא שלך!!!
שבוע הבא פגישה אני אריק רועי ומורן אצל עודד בקיבוץ
ותחשבו על זה
חחח |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שלא נדבר על הגופה החטובה לנהפליא שלך!!!
|
shtoooook :whip: :haha: :haha: :haha:
Gotta love this MUSIC shirt....its worth losing wieght for...*oleh lehirashem bemahon* :disbelief |
|
|
| Flotser |
| עד מתי אתה פה?? :) |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך שובך \ הבא לארץ :)
:D |
|
|
| oDrori |
ברוך הבא לארץ, אני מקווה שהשארת את המלתחה האוסטרית שלך בבית למה פה לא יהיה לך צורך בכלום חוץ מהבוקסרים :)
יאללה אני מחכה לראותכם פה... קומזיץ או אסא, איך שבא לכם |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אללה אדי איזה צחוקים היה בקניון איתך
שלא נדבר על הגופה החטובה לנהפליא שלך!!!
שבוע הבא פגישה אני אריק רועי ומורן אצל עודד בקיבוץ
ותחשבו על זה
חחח |
?!!?!? מה קרה שכחתם מחבר שלכם |
|
|
| Scorchio |
בואנה אריאל אתה צודק אני מה זה מצטער איך שכחתי מאחד החברים הטובים שלי
ברק אתה מוזמן גם!!!
נ.ב
אריאל: חחחחחחחחחחחחחחחח
:D |
|
|
|
|