|
Kolla
|
View this Thread in Original format
| TrancE_GyLLe |
kolla vem dom relaterar med techno!!!
HEHE |
|
|
| hustler |
| Ja hon kan ju alltid drömma.. |
|
|
| dbl |
| har ni inte sett intervjun med henne där dem säger att hon sjunger techno.... herrejävlar. idioter |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by dbl
säger att hon sjunger techno.... |
Sjunga techno? Jag vet bara en som kan sjunga techno... och det är min idol... hör själv! |
|
|
| Gate 42 |
Pandora är en klassiker. Har nån skiva med henne. Men att det skulle vara techno är ju bara bull.
Dock på sin tid så var Pandora rätt välproducerad euro-dance tycker jag. |
|
|
| St_Andrew |
| låter som om techno vore något hemskt som ingen vill förknippas med... :whip: :whip: :whip: |
|
|
| NooN |
| Pandora gjorde några sköna låtar. Men hon bör inte förknippas med techno. Precis som Scooter. |
|
|
| Xo|oX |
dissar du scooter va?
=P
e sant, de va bättre förr, mycket bättre...
tycker fortfarande att move your ass e skitgrym =D |
|
|
| chjo |
| Det är ju inte så konstigt att Trance/Techno-scenen är så liten i Sverige när folk tydligen inte har en aning om vad det är ens.. |
|
|
| JayBee |
| Jag måste faktist säga att jag tycker att scooter är underskattad av sånna som oss typ :P folk tycker han är dålig bara för att han är känd så att säga. altså jag är en sån person som inte bryr sig om sånt. om det skulle visa sig att britney spears är skaparen bakom Traffic så skulle jag inte sluta lyssna på den för det. jag tycker att scooter har mer eller mindre gjort en del bra låtar över tiden. inte en utav mina favoriter direkt men inte dålig heller. |
|
|
| lonne |
Jo, men sedan går killen utan tillåtelse och drar åt sig cred och
tjänar pengar på M.I.K.E. Först strangeworld och sedan
Mass Effect-Alphascan vilket är ruskigt fult, med tanke på att
Scooter lyckas förmedla sin musik via tv & radio. |
|
|
|
|