return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Hardstyle
View this Thread in Original format
§chop¥
שמעו, אני צריך עזרה .

אני אישית מעדיף מוזיקת הארדסטייל והארדטראנס.
אבל מה , בארץ אין מודעות והתעניינות בסגנון הזה ואני לא מבין למה.
זה כאילו שכל חובבי מוזיקה האלקטרונית מחולקים לשניים
האחד -ארמין טיסטאו וכדומה
השני - אינפקטד סקאזי ורגה רם


הייתי לא מזמן בחנות הגדולה של טאואר רקורדס באילת וההארדטראנס\סטיל
היחיד שיש להם זה
TALLA 2XC
בהופעה חיה מ99:nervous: :nervous:

אז אולי אתם מכירים חנויות דיסקים שכן מכירים הארדסטייל

או אפילו יותר חשוב....

איפה יש מסיבות אם דייג'יי שמנגן הארדסטייל ?!?!?

תודה מראש:toocool:
YuVaL
quote:
Originally posted by §chop¥
שמעו, אני צריך עזרה .

אני אישית מעדיף מוזיקת הארדסטייל והארדטראנס.
אבל מה , בארץ אין מודעות והתעניינות בסגנון הזה ואני לא מבין למה.
זה כאילו שכל חובבי מוזיקה האלקטרונית מחולקים לשניים
האחד -ארמין טיסטאו וכדומה
השני - אינפקטד סקאזי ורגה רם


הייתי לא מזמן בחנות הגדולה של טאואר רקורדס באילת וההארדטראנס\סטיל
היחיד שיש להם זה
TALLA 2XC
בהופעה חיה מ99:nervous: :nervous:

אז אולי אתם מכירים חנויות דיסקים שכן מכירים הארדסטייל

או אפילו יותר חשוב....

איפה יש מסיבות אם דייג'יי שמנגן הארדסטייל ?!?!?

תודה מראש:toocool:


אז זהו
שאין
גם אני אוהב, ופשוט אין כלום!!!..
אני מקווה שאסטריד תגנן קצת הארדסטייל בניצנים
:P
MaMaMiA
אחי יובל צודק אין מצב שתמצא חניות למוזיקה הזאת...אז מה שעושים פשוט מורידים...שים עין על ההמלצות שלי
אני ממליץ כמעט ורק על הארד!
§chop¥
quote:
Originally posted by MaMaMiA
אחי יובל צודק אין מצב שתמצא חניות למוזיקה הזאת...אז מה שעושים פשוט מורידים...שים עין על ההמלצות שלי
אני ממליץ כמעט ורק על הארד!



אז תן בבקשה איזה 10 טראקים טובים כי אני נמצא כרגע במחסור של טראקים:mad:

נראה לי שהפתרון היחיד לבעיה זה לטוס להולנד ולראות את
kai tracid,dana,luna
בסנסיישן כמו שאני עשיתי השנה:rolleyes:
MaMaMiA
קח איזה כמה בשביל ההתחלה....

03-hardheadz-hardhouz_generation__analogic_disturbance_remix-snd.mp3-- ענקקקקקק אחי שלי!! חובה בכל בית!

01-hardheadz-wreck_this_place__the_beholder_remix-snd.mp3---קטלני!1

01-dj_virus_vs_blutonium_boy_-_paranoid_(blutonium_boy_sound_massaka)-udc.mp3

02-droid-kapri_porn__original_mix-snd.mp3

01_dj_activator_-_the_bass_be_louder-sq.mp3

02-ultrasonic_-_i_wanna_get_down-nbd.mp3 - -ררררררררר חזקקק!!!

ויש עוד רבים וטובים...:gsmile:
מקווה שתאהב אותם!:cool:
Shahar
בקרמבו בשנקין אולי תמצא.. לא חפשתי שם ארד סטייל שהייתי אבל תחפש ואם אין תברר אם הם יכולים להביא
YuVaL
quote:
Originally posted by Shahar
בקרמבו בשנקין אולי תמצא.. לא חפשתי שם ארד סטייל שהייתי אבל תחפש ואם אין תברר אם הם יכולים להביא


לא נראה לי שהוא ממש מעוניין בתקליטים
יותר בדיסקים או טראקים בודדים.....

Deepack-Heres_Johnny-Vinyl-2003
Laidback_Luke_Feat_MC_Marxman-We_Can_Not_Get_Enough-CDS-2003
Hardstyle_Guru-Pumpin_Iron-Vinyl-2003

וכו' וכו'...
DJ_Yuval
אני אישית לא אוהב הארדסטייל אבל אני מת על הארד טראנס!
לא נראה לי שיש דיג'יים בארץ שמנגנים הארדסטייל\הארד סטייל

אבל לא היה מזיק אם היו עושים איזה מסיבה פה כמו
hardevenue
אולי זה היה מכניס מודעות למוזיקה הזאת בארץ
לא הייתי מתנגד לתקלט הארד טראנס באירוע כזה :D :D :D
oDrori
העניין הוא שהקהל המסחרי מעוניין בהארד טראנס מסחרי או בפסאי (וגם דאנס כמובן) וה קהל המחתרתי מעוניין באפליפטינג ופרוגרסיב בעיקר. הארדסטייל לא פופולרי מאוד ויחסית חדש... סבלנות נראה לאן יתפתח.


נ.ב. אני לא סובל הארדסטייל
:p
GLoBaL-MUZiK
תטוס לגרמניה, הולנד החבר'ה שם חיים על הארדסטייל
תקנה איזה חנות, עולה שם גרושים נראה לי

§chop¥
יש עוד משהו שאני לא מבין....

נכון רב האנשים שהולכים למועדון לא מבינים כל כך במוזיקה אלקטרונית
הם בעיקר הולכים סתם להתפרע...
וכשהם שומעים מוזיקה פסיכודלית הם משתגעים כי זה מקפיץ לאללה .

אבל גם הארדסטייל הוא ככה , לפי דעתי הדייג'יי הראשון שיביא אותה בהפוכה וינגן הארדסטייל במסיבה יהיה מלך וייחשב "כמי שהמציא את הארדסטייל"

אבל מה , עד כולם מעדיפים סקאזי מאשר את קאי טראסיד...
למה:conf: :conf:
אין לי מושג
DJ_Yuval
Mass_in_Orbit_-_Power_is_Your_Mind-(PULSE74)-Vinyl-2003-SQ

ענק!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement