| NyKoN |
אחרי שבוע ויומיים של חוסר פעילות (אולי טיפה יותר) חזרתי ובגדול
עברתי לקרית אונו ביום חמישי שעבר וניתקו אותי מהאינטרנט כבר ביום רביעי שעבר אז לא יכולתי לפרסם הודעת פרידה...
רק היום באו סוף סוף האנשים להתקין את השקעים של הטלפון בבית אחרי שבוע שאנחנו גרים פה כבר ורק עכשיו יכולתי להתחבר לאינטרנט (1.5 מגה)
בקיצור... חזרתי וטוב לחזור וכו'
:D |
|
|