|
back from the states... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
פיטמה או לא אני יותר חתיך ממך
שאל את אלונה
:) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
פיטמה או לא אני יותר חתיך ממך
שאל את אלונה
:) |
חחחחחחחח
עזוב..
זה צח, חתיך עולמי
ביקורתי על כל אחד
קבל אותו ככה |
|
|
| oDrori |
| בעע כל התמונות איקס אדום ... אקיצר, ברוך שובך שגיא, נראה שהתנסית שם בכל מיני דברים חדשים... חחחחח פארט פינגפונג הרג אותי |
|
|
| coby |
גבררררררררר
מנשמע אחי !!!
לא נהייתה אמריקקי שמן נכון ?
איך היה ? נהנתה ?
שמעתי פמפמתה איזה כוסית הא :)) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Scorchio
פיטמה או לא אני יותר חתיך ממך
שאל את אלונה
:) |
קבל ביטול, אחרי שבחורה שנראית ככה תגיד לך שאתה נראה טוב ויהיה לך קטע איתה אז תחזור אליי...
השמאלית פה... ואני לא משקר, שאל את יובל... |
|
|
| Black-Dragon |
אחיייי ואלקם באק!!!
אמרת שתספר על הכוסית שפגשת שם אז יאללללללללללה אני מחכה :)
תשים תמונות! |
|
|
| Vortex_SA |
| כן אחי, ברגע שהתמונות יחזרו מפיתוח, בנתיים פירסמתי את התמונה הזאת, אבל הבנתי שהלינק שבור... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כן אחי, ברגע שהתמונות יחזרו מפיתוח, בנתיים פירסמתי את התמונה הזאת, אבל הבנתי שהלינק שבור... |
עכשיו דווקא עובד לי הלינק :) |
|
|
| -CosmicFire- |
חחחחחח
אני מת לנסות את הפינגפונג הזה
איזה משחקים יש להם האמריקיים
אבל אחי בכל זאת
Welcome back ;] |
|
|
| Scorchio |
היו לי קטעים עם בחורות שנראו הרבה יותר טוב מזאתי...
אז אני לא מתלהב
ואיך אתה עושה עניין מבדיחה קטנה
חוץ מזה איך אף אחד לא הגיב על התמונה של יובל
ממש הערס הזועם
:) |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך שובך לארץ אח שלי
שמח מאוד שנהנית!!!!!!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Scorchio
היו לי קטעים עם בחורות שנראו הרבה יותר טוב מזאתי...
אז אני לא מתלהב
ואיך אתה עושה עניין מבדיחה קטנה
חוץ מזה איך אף אחד לא הגיב על התמונה של יובל
ממש הערס הזועם
:) |
סבבה אחי... באמת יובל זועם :) האמת אנחנו הרצנו צחוקים ופתאום יובל דופק פרצוף רציני כזה... :) |
|
|
|
|