return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
OT: Äntligen SNL i svensk TV
View this Thread in Original format
Aendy
Saturday Night Live, en av världens bästa humorprogram ska äntligen börja visas i Sverige igen, på TV3 (TV3 körde det för typ 10-15 år sedan). Fast tiden är väl lite onödig? Kl 23.45 på måndagar! Nåväl... det blir till att banda!
Powell
snarare uppesittar kväll och sen helt kängad dagen efter.
Virus
Jag var hooked på SNL när det gick för länge sen. Kommer dom köra gamla och nya avsnitt eller bara nya?? Gillar dom gamla från början av 80-talet med Eddy Murphy(innan han sålde sin själ till familje- och kärlekskomedidjävulen) skarpt.
St_Andrew
aldrig hört talas om programmet men det kanske man måste se =)

btw, måste bara fråga vad som menas med OT:... antagligen e det en dum fråga... hehe...
Gate 42
quote:
Originally posted by St_Andrew
aldrig hört talas om programmet men det kanske man måste se =)

btw, måste bara fråga vad som menas med OT:... antagligen e det en dum fråga... hehe...


OT = Off Topic

Fan att SNL ska gå på 3:an! Själv sitter man ju här med 1,2 & 4 :(
Får väl bryta mig in hos nån polare som har de andra "super" kanalerna ;)
St_Andrew
hmmm vad räknas som on topic i detta forum då?
Aendy
quote:
Originally posted by St_Andrew
hmmm vad räknas som on topic i detta forum då?


Trance i den vidaste betydelsen.

quote:
Originally posted by Virus
Jag var hooked på SNL när det gick för länge sen. Kommer dom köra gamla och nya avsnitt eller bara nya?? Gillar dom gamla från början av 80-talet med Eddy Murphy(innan han sålde sin själ till familje- och kärlekskomedidjävulen) skarpt.


Hoppas att det är de nya, finns ju ingen anledning att sända några gamla, det är ju aktuella händelser och referenser som behandlas så det skulle ju vara lika meningsfullt som att sända gamla Letterman-avsnitt. Dock kan man ju hoppas att de har lite highlights från tidigare säsonger men jag vet inte hur programmet är upplagt.
[nils]
YES! :eyes: :D :D

SNL är ett program som man garvar hejdlöst igenom! bra intiativ av TV3 :crazy:
St_Andrew
quote:
Originally posted by Aendy
Trance i den vidaste betydelsen


hehe iof ganska logiskt men egentligen e det väl ett forum för svenskar som gillar trance... eju inte swedish music discussion om du fattar hur jag menar, aja hursom har det ingen betydelse =)
JayBee
synd att man redan kollat på de flesta gerjerna på datan :P

burt reynolds är ju grymmast när de gör celebrity jepardy

Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
synd att man redan kollat på de flesta gerjerna på datan :P

burt reynolds är ju grymmast när de gör celebrity jepardy


Har du sett alla de nya avsnitten? Var hämtar du hem det?

Norm Macdonald slutade i SNL-gruppen för en sisådär 5 år sedan så om du sett avsnitt innehållande honom göra Burt Reynolds så har de några år på nacken.
Glorie
quote:
Originally posted by Aendy
Saturday Night Live, en av världens bästa humorprogram


hmmmmmmm :) ALDRIG SETT! :D :D :D:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement