return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
DJmag top 100
View this Thread in Original format
St_Andrew
Tycker egentligen inte att man kan ha listor i DJing men lite kul e det. Så gå in o rösta!

http://www.djmag.com/vote.asp

Min top 5:
Paul van Dyk
GTR
Armin van Buuren
Marco V
Tiesto
Kongo_kim
jag rösta

1 Armin
2 Ferry
3 Tiesto
4 Jon O Bir
5 Gielen
JayBee
Fan vad jobbigt.. jag har ingen direkt favorit bara sånna som jag tycker är bra.. min favvo DJ är nog jag själv :D (ironisk för den nöt som inte hajar det)

vet inte riktigt vilken ordning jag ska rösta i ännu men ska nog rösta på dessa mer eller mindre i alla fall

Gielen
Cosmic
Marco
Tiesto
?mr.X? :toothless
JayBee
Wtf :eek: :eek: I voted on the first three and hit enter by mistake and now I am not allowed to vote again..

AARGHHH!! *pulls violently in his own hair*
ShyTrance
1. Tiësto
2. AVB
3. Ferry C
sen vet jag inte :P

lol jaybee hände mig exakt samma sak..
ice_key
Min lista...... ingen tiësto

1: Marco V
2: Ferry Corsten
3: Armin van Buuren
4: Paul van Dyk
5: Johan Gielen
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
ShyTrance
quote:
Originally posted by ice_key
Min lista...... ingen tiësto

1: Marco V
2: Ferry Corsten
3: Armin van Buuren
4: Paul van Dyk
5: Johan Gielen
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


jag har ingen pvd, jag fattar verkligen inte varför så många tycker om honom... imo suger han fett
ice_key
Var tvungen till att fylla listan juh, vissa set han spelar e grymt bra iallafall, dock inte då han spelar sina egna produktioner o sånt....:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
zamson
Min lista... baserar på dom gångerna jag sett dom och hur bra dom spelat live..

1. Marco V
2. Armin
3. Orkidea
4. John "00" Flemming
5. DJ Tiësto
Sand Leaper
hmmm...

Sasha
Harry Lemon
Tom Harding
John Askew
Adam Beyer

Tiesto fortjener ikke en plass på toppen med de møkkasettene han har levert i det siste. Dog var settene hans i Ibiza et steg i riktig retning. Kan være at Harry rykker opp en plass og Jon O Bir får Sasha's plass,siden Sasha kommer til å få så sinnsykt mange stemmer uansett.

JayBee
hehe sånt här blir det jämt diskusion om.. folk säger "Tiesto, hajar inte varför han e bra" "pvd vem e det" "avb tycker han e värdelös" osv... vi kan väl helt enkelt konstatera 2 saker utav detta!!!!

1) Alla har olika smak :D :rolleyes:

2) ALLA tycker om Marco V :haha: :haha:
St_Andrew
quote:
Originally posted by ShyTrance
jag har ingen pvd, jag fattar verkligen inte varför så många tycker om honom... imo suger han fett


allvarligt så e ju han typ ett musikaliskt geni, fattar inte hur man inte kan gilla honnom, men smeken e väl som baken?

och att djs spelar sina egna produktioner tycker jag bara e grymmt... kanske inte gör dom till en bättre DJ men det är ändå grymmt att dom kan mer än att DJa!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement