|
DJmag top 100
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Tycker egentligen inte att man kan ha listor i DJing men lite kul e det. Så gå in o rösta!
http://www.djmag.com/vote.asp
Min top 5:
Paul van Dyk
GTR
Armin van Buuren
Marco V
Tiesto |
|
|
| Kongo_kim |
jag rösta
1 Armin
2 Ferry
3 Tiesto
4 Jon O Bir
5 Gielen |
|
|
| JayBee |
Fan vad jobbigt.. jag har ingen direkt favorit bara sånna som jag tycker är bra.. min favvo DJ är nog jag själv :D (ironisk för den nöt som inte hajar det)
vet inte riktigt vilken ordning jag ska rösta i ännu men ska nog rösta på dessa mer eller mindre i alla fall
Gielen
Cosmic
Marco
Tiesto
?mr.X? :toothless |
|
|
| JayBee |
Wtf :eek: :eek: I voted on the first three and hit enter by mistake and now I am not allowed to vote again..
AARGHHH!! *pulls violently in his own hair* |
|
|
| ShyTrance |
1. Tiësto
2. AVB
3. Ferry C
sen vet jag inte :P
lol jaybee hände mig exakt samma sak.. |
|
|
| ice_key |
Min lista...... ingen tiësto
1: Marco V
2: Ferry Corsten
3: Armin van Buuren
4: Paul van Dyk
5: Johan Gielen
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by ice_key
Min lista...... ingen tiësto
1: Marco V
2: Ferry Corsten
3: Armin van Buuren
4: Paul van Dyk
5: Johan Gielen
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
jag har ingen pvd, jag fattar verkligen inte varför så många tycker om honom... imo suger han fett |
|
|
| ice_key |
| Var tvungen till att fylla listan juh, vissa set han spelar e grymt bra iallafall, dock inte då han spelar sina egna produktioner o sånt....:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| zamson |
Min lista... baserar på dom gångerna jag sett dom och hur bra dom spelat live..
1. Marco V
2. Armin
3. Orkidea
4. John "00" Flemming
5. DJ Tiësto |
|
|
| Sand Leaper |
hmmm...
Sasha
Harry Lemon
Tom Harding
John Askew
Adam Beyer
Tiesto fortjener ikke en plass på toppen med de møkkasettene han har levert i det siste. Dog var settene hans i Ibiza et steg i riktig retning. Kan være at Harry rykker opp en plass og Jon O Bir får Sasha's plass,siden Sasha kommer til å få så sinnsykt mange stemmer uansett. |
|
|
| JayBee |
hehe sånt här blir det jämt diskusion om.. folk säger "Tiesto, hajar inte varför han e bra" "pvd vem e det" "avb tycker han e värdelös" osv... vi kan väl helt enkelt konstatera 2 saker utav detta!!!!
1) Alla har olika smak :D :rolleyes:
2) ALLA tycker om Marco V :haha: :haha: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
jag har ingen pvd, jag fattar verkligen inte varför så många tycker om honom... imo suger han fett |
allvarligt så e ju han typ ett musikaliskt geni, fattar inte hur man inte kan gilla honnom, men smeken e väl som baken?
och att djs spelar sina egna produktioner tycker jag bara e grymmt... kanske inte gör dom till en bättre DJ men det är ändå grymmt att dom kan mer än att DJa! |
|
|
|
|