|
Msn
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
Tja grabbs and girls. jag vet att det finns sånna som inte tycker om msn och att det kanske redan finns eran msn i någon annan thread men jag hittar den inte i sånna fall.
Så dela gärna med er :toothless här är min
[email protected] |
|
|
| ShyTrance |
[email protected]
d fanns en annan tråd me icq nr o msn mail, fast jag hittar den inte hlr :P |
|
|
| Glorie |
| hmmm.... ja använder msn så sällan.. :o fast de skulle va kul å ha alla TA's där iofs :rolleyes: |
|
|
| ice_key |
Här kommer mina:
MSN: [email protected]
ICQ: 101972914
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Powell |
why not... skulle va kul att lära känna, och snacka med folk "utanför" ta :)
[email protected] |
|
|
|
|