return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
זהירות@#% רכוש צה"ל בדרך@#% (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
תודה רבה אנשימים שלי!@$#@$
אל תנסו אפילו לשכוח אותי, לא תספיקו
אני אחזור בקרוב:)
אני אחזור ואספק לכם את חויות המקלחות עם כל הבנות החרמניות שם:nervous:

אוהבת אותם, תחזיקו מעמד
ותקשיבו להמון מוזיקה גם בשבילי@#$#

:disbelief :disbelief :disbelief :D :disbelief :disbelief :disbelief
oDrori
כשנראה לך שהכל יותר מדי, ואין חברים בסביבה... תצעקי "גימל!" והכל ייסתדר :) בהצלחה ובהרבה כיף אני מקווה
:)
itamarsan
אני מקווה תשראה את הפוסט שלי כי חזרתי כרגע מהעבודה קצת מאוחר מה לעשות אבל באמת
בהצלחה וכפי שחבר שלי אמר
1 חלב
2 סוכר
3 קפה:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by itamarsan
אני מקווה תשראה את הפוסט שלי כי חזרתי כרגע מהעבודה קצת מאוחר מה לעשות אבל באמת
בהצלחה וכפי שחבר שלי אמר
1 חלב
2 סוכר
3 קפה:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


תשאל את חבר שלך אם הוא יכול להכין עם 1 סוכר..
2 זה יותר מדי..

וחלב 2% שומן
Viber
בואנה עם כול הדיבורים על הבנות החרמניות במיקלחת בא לי אחלה רעיון לסרט... חחחח סתם


אקיצר
Take it easy and it will be alright :D
Flotser
אלונושקה יקרה הפורום לא אותו דבר בלעדייך חיזרי מהר ושיהיה לך גיוס קל וכיף ומלא חוויות
!!!

:wtf: :wtf:
Hell_Copter
מצטער שאיחרתי בייבי אבל לא הייתי בארץ :)

מקווה שהיה לך אחלה גיוס שבעולם ואנחנו עוד נדבר.... :p
Tarantula
יו יו יו אנשימים!#$%
מה המצב?!@#
חזררתתיי לרבעוש:)
אין לכם מושג איזה שינוי בחיים זה עשה לי
אין אני רגילה להיות בן אדם חופשי לעשות מה שאני רוצה ומתי שאני רוצה
ופתאום מתחילים לקבוע לך חוקים זמנים משמעת זה פשוט נורא
יומים ראשונים הייתי בשוק טוטלי
אחרי זה כבר התחלתי להתרגל אבל זה רק בגלל הבנות המגניבות שהיו שם
כולם מזה ברמה
אנחנו עם מובחר!!!:) כולנו הולכת לקורסים הכי קשים מבחינה לימודית שיש:\

אבל אין צבא זה משהו חבל על הזמן, אתה חייב להיות בן אדם הכי אופטימי שיש בשביל להתמודד עם זה
אין את התחושה הזאת אי אפשר להעביר אפילו
חייבים להיות שם בשביל לדעת

אבל קיצר אני בחיל הים חוקרת מודיעין ימי כמו שאמרתי
והקורס מתחיל ב14 ובינתים אני מסופחת לבכ בחיפה לשבוע הקרוב
ואני לא יודעת אם אני הולכת לחזור כול יום או שנשארת עוד שבת
קיצר לא יודעת
אני רק יודעת שאני מאוד מאוד מתגעגעת לחיים הפשוטים והאזרחים שלי
:)
לחברים יציאות כל הזמן, וללא אישור יציאות
מה שמנחם קצת זה שיהיו בנים בקורס!$@! מגנובב!@#$
אבל הם בטח יהיו חננות כאלה אז לא יודעת

אאאאאא... וגם נתנו לי נשק אחרי טירונות 00:)
ומזה בכיתי כשנתנו לי את הדבר הזה לידים, רגל שלישית ומסריחה
ואפילו יריתי במטווחים!$:)
אבל מה לקחו אותו מכל הבנות בקורס שלנו עד שהקורס מתחיל!@$# ישש!@
אווףףף לא רוצה נשק, אבל זה רק לקורס כי אנחנו נעשה שמירות
וקיצר הקורס הולך להיות בבהד חיפה איפה שהייתה הטירונות

וקיצר אני עוד מתרגשת מכול הקטע הזה אז לא לשים לב

יאללה נראה לי כבר כתבתי יותר מידי
יאלוש נדבר כבר
אני עוד אחזור היום!@$!@:)
:D :toothless :crazy:
TTman
quote:
Originally posted by Tarantula


אאאאאא... וגם נתנו לי נשק אחרי טירונות 00:)
ומזה בכיתי כשנתנו לי את הדבר הזה לידים, רגל שלישית ומסריחה



לנו כל החיים יש רגל שלישית
:D :D :haha:
???? מה לעשות

אגב...
שיהיה לך בהצלחה מותק
יאללה עוד מעט נגמר
;)
Sniper
אללווונוושש השארתי לך הודעה לא מיזמן ולא חזרת אליי:((

בכל אופן שיהיה בהצלחה מאמוש
וקחי הכל באיזי

אני סיימתי טירונות 02 ביום שלישי בינתיים אני בבית:]
יום ראשון יש לי תחקיר ביטחוני, וכניראה אני בחיל הקשר
לא יודע אם זה טוב אם אני מיתפנה ואם זה לא ימצא חן בעייני אני ינסה לעבור

Scorchio
אללה אני מכין לך סט ואת ככה נשארת לי שבת?

:disbelief
TinkerbeL
איזה כיף לך לפחות עברת את הסיוט....
אני לא יודעת איך אני יסתדר בטירונות
מה שכן אני רוצה לסיים עם זה כבר ויש לי עוד 100 שנה עד הגיוס...
בכלל מדכא אותי לראות את הבסיסי טירונות האלה
והיום אני הולכת להיות באחד, בטקס השבעה
מישהו יודע כמה זמן זה לוקח?
לא רוצה להתייבש שעות בשמש!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement