|
Laze - Steppin' Out
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
| Har ngn hört denna låt? :nervous: helt ok, vet inte om man kan kalla det trance, men väldigt bra är den,:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| mjz |
| jodå, den finns faktiskt med i playlisten... :) |
|
|
| hustler |
| vet inte varför riktigt men den faller mig inte i smaken.. |
|
|
| Sand Leaper |
| De spiller den på møkka kommers radio kanalen her i Norge hele tiden. Ganske fikst med de steppelydene,men den glir altfor raskt over i et platt,overbrukt og standard tranceriff som bare er kjedelig.De skulle gjort mer ut av den,kunne blitt en bra låt da. |
|
|
| Gate 42 |
| Nja, kan inte säga att jag gillar den. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| får en liten safri duo flashback känsla.. släpper en småskön låt med lite speciella instument i deras fall så var det ju steppning å i safris fall bongo trummor.. kommer nog vara deras första å sista "hit".. |
|
|
|
|