return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Laze - Steppin' Out
View this Thread in Original format
ice_key
Har ngn hört denna låt? :nervous: helt ok, vet inte om man kan kalla det trance, men väldigt bra är den,:nervous: :nervous: :nervous:
mjz
jodå, den finns faktiskt med i playlisten... :)
hustler
vet inte varför riktigt men den faller mig inte i smaken..
Sand Leaper
De spiller den på møkka kommers radio kanalen her i Norge hele tiden. Ganske fikst med de steppelydene,men den glir altfor raskt over i et platt,overbrukt og standard tranceriff som bare er kjedelig.De skulle gjort mer ut av den,kunne blitt en bra låt da.
Gate 42
Nja, kan inte säga att jag gillar den.
TrancE_GyLLe
får en liten safri duo flashback känsla.. släpper en småskön låt med lite speciella instument i deras fall så var det ju steppning å i safris fall bongo trummor.. kommer nog vara deras första å sista "hit"..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement