return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שלום לכולם, סוף סוף חזרתי
View this Thread in Original format
TTman
הייייייי לכולםםםםםם

לא הייתי פה חודש, תשאלו למה

טוב ששאלתם

הייתי באבט"שים מזדיינים בשיא החור של העולם
חודש לא יצאתי הביתה, אבל סוף סוף זה נגמר
יום חמישי זה נגמר, ועכשיו אני מתחיל להשלים את כל החסר, אני יודע שיש לי המון מה להשלים

אז נספר קצת על האבט"שים...

תקעו אותי בבקעת הירדן, ליד שכם וג'נין, באיזה ישוב שנקרא חמדת

שיא החור של העולם, תאמינו לי, ממש חור
אין אוטובוסים, אין מכולת, איו חנויות, אין בנות (כאילו יש, אבל דתיות וגם לא בגיל שלי)

זהווווו עכשיו אני פה
מקווה להנות כמה שיותר

!!!! מת עליכם
TTman !!!
AnthemFreak
וואלה באמת לא היית פה הרבה זמן. רק עכשיו שמתי לב:p
ברוך שובך
Sm0keMachine
פשייי חודש אבט"שים..איזה מכה..
לא יכולת להוציא גימלים או משהו?

אני לא יודע מתי יהיה לי אבט"ש ולא יודע איפה יתקעו אותי..מפחיד:eek:
eXeTik
פאק! חודש אבט"ש... :eek:
טוב שחזרת אח שלי ;)
Ariels
quote:
Originally posted by TTman
הייתי באבט"שים מזדיינים בשיא החור של העולם
חודש לא יצאתי הביתה, אבל סוף סוף זה נגמר
יום חמישי זה נגמר, ועכשיו אני מתחיל להשלים את כל החסר, אני יודע שיש לי המון מה להשלים


ואני בתקופתי, שפרצה האינתיפדה הנוכחית עשיתי אבט"ש בכמה ישובים בגלבוע

בריכה, סופר-מרקט עם כספומט ליד וימבה בנות 17 חרמניות אש
TTman
תודה אחים שלי

ובקשר לגימלים
לא רציתי להוציא כי הייתי דופק את חברים שלי
הייתי עם חברים שלי
וסיכמנו שאף אחד לא מוציא גימלים, רק אם באמת מישהו הולך למות
KrazyDJs
וולקאם באק.
התגעגעתי לבחורה בחתימה שלך :)
oDrori
ברוך השב אח"ש ... אם אתה רציך קצת עזרה בהשלמות אני כאן
;)

פאק... חודש אבט"שים...
Rising
טוב לראות אותך פה גל....:thepirate
Eitan E
דווקא חברים שלי גם כן עשו אבטשי"ם והם אמרו לי שזה היה מזה קייטנה הם היו באיזה מקום שקוראים לו משהו כמו גלגל אנא ערף
סיפרו לי שהם עשו שם על האש ייתה שם בריכה וגם היו שם בנות
אשכרה קייטנת צה"ל
אז אחי אתה נדפקת

אני השגתי פטור ולא הייתי בקייטנת צה"ל
:)

TTman
אחי זה באמת היתה שכונה החושרמוטה

אבל עדיין, חודש בשביל הזין הזה

כמה שכיף לא יהיה שם, זה זיןןןן

תאמין לי
itamarsan
quote:
Originally posted by TTman
אחי זה באמת היתה שכונה החושרמוטה

אבל עדיין, חודש בשביל הזין הזה

כמה שכיף לא יהיה שם, זה זיןןןן

תאמין לי

אני מתאר לעצמי אחי
העיקר שחזרת ונקווה בגדול:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement