return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Max Graham in Israel
View this Thread in Original format
Rising
למה אף אחד לא דיבר \ הזכיר את זה?
אחד הטובים בתחום ללא ספק :wtf:

הוא הולך להיות ב-דום...
לא שמתי לב אם זה יוצא ב--28
או ב-29

ואיזה גילאים? (למרות שאני כמעט בטוח שגם הפעם זה ל-23 +)

פרטים נוספים בבקשה :)
Gil Shwarts
כמעט בטוח שזו הפקה של נקסט וכנראה שזה יהיה 23+
DJ_Yuval
הארד טראנס לגבות

:eyespop: :eyespop: :eyespop:
Black-Dragon
דרך אגב למי שלא ידע בשישי האחרון היתה גם מסיבה טובה בדום עם
Misja Helsloot
שהוא גם תותח על
הליין של נקסט מפציץ באומנים
TranceGiant
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
הארד טראנס לגבות

:eyespop: :eyespop: :eyespop:


ma ata ganuv??
max graham ze 100% progressive trance :eyes:
cluBBer
quote:
Originally posted by Rising
פרטים נוספים בבקשה :)


Hell_Copter
חבל רק שכתוב 29.8.02 בפלייר הראשון :)

וזה היום הולדת שלי... כיף לי :D
cluBBer
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כמעט בטוח שזו הפקה של נקסט וכנראה שזה יהיה 23+


ברור, כאילו
זה נקסט
Black-Dragon
מישהו היה?
חויות משהו?
:)
Shahar
ממ זה בראש השנה כמו טייסטו אז גם ככה כל מי שלא סגר 21 ילך לטייסטו...

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ממ זה בראש השנה כמו טייסטו אז גם ככה כל מי שלא סגר 21 ילך לטייסטו...


תגיד לי על מה אתה מדבר בדיוק?
מקס גראהם היה פה כבר
ביום שישי...
מה הקשר ל 21 ולטייסטו?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement