|
Max Graham in Israel
|
View this Thread in Original format
| Rising |
למה אף אחד לא דיבר \ הזכיר את זה?
אחד הטובים בתחום ללא ספק :wtf:
הוא הולך להיות ב-דום...
לא שמתי לב אם זה יוצא ב--28
או ב-29
ואיזה גילאים? (למרות שאני כמעט בטוח שגם הפעם זה ל-23 +)
פרטים נוספים בבקשה :) |
|
|
| Gil Shwarts |
| כמעט בטוח שזו הפקה של נקסט וכנראה שזה יהיה 23+ |
|
|
| DJ_Yuval |
הארד טראנס לגבות
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Black-Dragon |
דרך אגב למי שלא ידע בשישי האחרון היתה גם מסיבה טובה בדום עם
Misja Helsloot
שהוא גם תותח על
הליין של נקסט מפציץ באומנים |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
הארד טראנס לגבות
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
ma ata ganuv??
max graham ze 100% progressive trance :eyes: |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Rising
פרטים נוספים בבקשה :) |
 |
|
|
| Hell_Copter |
חבל רק שכתוב 29.8.02 בפלייר הראשון :)
וזה היום הולדת שלי... כיף לי :D |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כמעט בטוח שזו הפקה של נקסט וכנראה שזה יהיה 23+ |
ברור, כאילו
זה נקסט |
|
|
| Black-Dragon |
מישהו היה?
חויות משהו?
:) |
|
|
| Shahar |
| ממ זה בראש השנה כמו טייסטו אז גם ככה כל מי שלא סגר 21 ילך לטייסטו... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
ממ זה בראש השנה כמו טייסטו אז גם ככה כל מי שלא סגר 21 ילך לטייסטו... |
תגיד לי על מה אתה מדבר בדיוק?
מקס גראהם היה פה כבר
ביום שישי...
מה הקשר ל 21 ולטייסטו?! |
|
|
|
|