|
Antiphus heeft de Twix Talent Room finale gewonnen!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Blik
super vet man, en nu op naar de grote feestjes :) |
Hihi... hmmm... Mysterland niet groot genoeg? ;) :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Hihi... hmmm... Mysterland niet groot genoeg? ;) :p |
niet als je daar bij de Twix Talent Room staat :) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Blik
niet als je daar bij de Twix Talent Room staat :) |
Nee, joh, echt? :rolleyes:
;) :p :D |
|
|
| magrec |
| Tsja ik hoop voor andreas dat het wat sneller gaat als het op dit moment met dj quintin gaat. Quintin heeft alleen nog maar op de grote feesten in de vip ruimtes mogen draaien. (ook goed voor je naam weliswaar) |
|
|
| Antiphus |
Tja ik weet eigenlijks niet wat er verder gaat gebeuren!! Dj Joop en Quintin zijn ID&T artiesten geworden! Joop heeft al 2 x op ML gestaan en 2 x Trance Energy!! en Quintin indd wat Magrec zegt op veel Vip feesies gestaan!!
Ik bekijk t allemaal wel!! T heeft niet echt haast ofzo!!
Ik ga zowieso een plaat uitbrengen!! Zijn we al min of meer mee bezig!!
Meer nieuws volgt!!! |
|
|
| Miss Proximus |
gelukkig voor hem staat ie al op keigoeie voet met de mensen van id&t, dus het zal wel niet een tweede quintin verhaal worden.
Gefeliciteerd Dre, je weet wat ik er van vind ;) Eindelijk he? Wel een b-tje zuur dat t juist lukt zodra ik m'n handen ervan af trek :stongue: dus, potentiele (grr e met trema wil niet) dj's onder ons..blijf aub VERRRRRRRR van mij vandaan anders komt je toekomst als next-best-thing in de strop :D (en ik bedoel het echt grappig hoor, geen greintje woede ofzo whehe)
Ik hoop iig voor je dat je producties nu ook een goeie kans krijgen en dat je de rest van groen Nederland kunt introduceren in de goeie muziek die je uitkiest :) Ennu...lekker setje, ben zwaar tevreden dat je weer op je ouwe toer ging (nostalgie..snik :p), laat alleen voortaan de Happiness mix van Satisfaction achterwege :D aan de andere kant...waarschijnlijk was dat juist een goeie set..t is alleen dat ik t zelf wat minder vind ;)
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Zal gelijk Jason ff mailen dat je mixjes binnenkort in Zuid Afrika geld waard zijn :crazy:
Oh en ook gefeli aan Yasemin en Jopie! |
|
|
| magrec |
| Quintin staat ook wel op goede voet met id&t hoor. Las laatst een stukje van tjeerdo over quintin maar goed Quintin gaat eind dit jaar ook platen uitbrengen op het label van id&t. |
|
|
| New Wave |
| Goed gedaan pik!!! :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
Quintin staat ook wel op goede voet met id&t hoor. Las laatst een stukje van tjeerdo over quintin maar goed Quintin gaat eind dit jaar ook platen uitbrengen op het label van id&t. |
:) dan weet ik t ook niet! misschien zoeken ze een geschikt moment ofzo?
p.s. goed geslapen op de wallen? :p ;) |
|
|
| magrec |
| andreas wat was dat voor geile remix van sweet dreams trouwens waarmee je begon :D |
|
|
| Kakao |
| Gefeliciteerd man! Heb je nog iets van een tracklist ofzo? Vraag me namelijk af wat voor stijl je draait. |
|
|
| Ding Chavez |
| Er kan nog wel een felicitatie bij toch? :) |
|
|
|
|