return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Pearl Harbor
View this Thread in Original format
Miss Proximus
heyhey..ik ben gisteren naar de premiere van Pearl Harbor geweest (jaja..in LWD dan hè?..haha)..en ik wou ff zeggen: heengaan!!!! Echt een VETTE film man! Je kunt er zelfs met een vrouwtje naartoe (Ben Affleck..drewl...:D) want er koomt ook wat romantiek in voor (geen sex) en die special effects...damn...ik had het gevoel dat ik zelf ook in een vliegtuig zat man..en die bombardementen..JEEZZ..echt top gewoon haha :) ja..ik vond het echt een vette film..lekker wat actie, flink wat dooien (gna gna) en nog waargebeurd ook (maakt het xtra gruwelijk)...dus..whoop yer ass into da cinema LOL :)

Have fun!!
Carte Blanche
Ik ben het er helemaal mee eens, normaal gesproken heb ik het niet zo op van die hele lange films, maar deze film heeft me werkelijk elke minuut geboeid kunnen houden :D en dat gebeurt niet vaak.

Het verhaal is gewoon goed en er zitten veel goeie dingen in, zoals goed verhaal, humor, romantiek en realisme. You name it.

Vette aanrader. :cool:

Ga je zien en laterz...
Blik
ik had gehoord dat de film heel erg Amerikaans gezind (schrijf je dat zo???) is.....
Carte Blanche
Nou ja, hier en daar kwam inderdaad af en toe het "LANG LEVE AMERIKA" gevoel boven ja... maar het blijft een top film.

Later
Miss Proximus
ach jah..welke Hollywood film is niet Amerikaans gezind..dat hou je toch..het eind is ook wel suf..met zo'n betoog over hoe goed USA wel niet was enzo..maar AL die vette explosies, bombardementen, rondslingerende dooien..kortom al dat dood en verderf..heerlijk gna gna :)
Carte Blanche
I.d.d. vet veel films hebben dat America will prevail gedoe...
Maar de special-fx waren idd om van te smullen, tis dat het
nep is... het zag er zeer overtuigend uit... (maar ja voor 350 miljoen kun je ook wel wat leuks in elkaar draaien mag ik hopen)

Laterzzz
Remy D
Ik ga er wel heen ergens volgende week...
Henkie_henk
Bedankt miss p :) Klasse...

ik ga voor (minder betrouwbare) reviews naar

http://us.imdb.com/

Check t maares :D

Bedankt voor de tip.. k zal er heengaan :D
Miss Proximus
Volgene keer pakken we met ze allen een filmpje of nieh?

ennu..Henkie..congratz hè? nogmaals..met de Chill Out..je bent de MAN :D
Akira
ik ga er ook heen :D:D:D

Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Volgene keer pakken we met ze allen een filmpje of nieh?

ennu..Henkie..congratz hè? nogmaals..met de Chill Out..je bent de MAN :D


Hey das aardig :)

Ik ben daaro vooral mod om meteen die threads van mensen zoals Dj m of whatever te sluiten.. dat verpest het hele forum...

dus als je noges wat ziet.. pm je maar..
Remy D
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ik ben daaro mod

Ja man gefeliciteerd :D Keep up the good work :)


Hup nog een feesie: ballonnen, slingers en bier, oja en natuurlijk veel vrouwen. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement