|
Pearl Harbor
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
heyhey..ik ben gisteren naar de premiere van Pearl Harbor geweest (jaja..in LWD dan hè?..haha)..en ik wou ff zeggen: heengaan!!!! Echt een VETTE film man! Je kunt er zelfs met een vrouwtje naartoe (Ben Affleck..drewl...:D) want er koomt ook wat romantiek in voor (geen sex) en die special effects...damn...ik had het gevoel dat ik zelf ook in een vliegtuig zat man..en die bombardementen..JEEZZ..echt top gewoon haha :) ja..ik vond het echt een vette film..lekker wat actie, flink wat dooien (gna gna) en nog waargebeurd ook (maakt het xtra gruwelijk)...dus..whoop yer ass into da cinema LOL :)
Have fun!! |
|
|
| Carte Blanche |
Ik ben het er helemaal mee eens, normaal gesproken heb ik het niet zo op van die hele lange films, maar deze film heeft me werkelijk elke minuut geboeid kunnen houden :D en dat gebeurt niet vaak.
Het verhaal is gewoon goed en er zitten veel goeie dingen in, zoals goed verhaal, humor, romantiek en realisme. You name it.
Vette aanrader. :cool:
Ga je zien en laterz... |
|
|
| Blik |
| ik had gehoord dat de film heel erg Amerikaans gezind (schrijf je dat zo???) is..... |
|
|
| Carte Blanche |
Nou ja, hier en daar kwam inderdaad af en toe het "LANG LEVE AMERIKA" gevoel boven ja... maar het blijft een top film.
Later |
|
|
| Miss Proximus |
| ach jah..welke Hollywood film is niet Amerikaans gezind..dat hou je toch..het eind is ook wel suf..met zo'n betoog over hoe goed USA wel niet was enzo..maar AL die vette explosies, bombardementen, rondslingerende dooien..kortom al dat dood en verderf..heerlijk gna gna :) |
|
|
| Carte Blanche |
I.d.d. vet veel films hebben dat America will prevail gedoe...
Maar de special-fx waren idd om van te smullen, tis dat het
nep is... het zag er zeer overtuigend uit... (maar ja voor 350 miljoen kun je ook wel wat leuks in elkaar draaien mag ik hopen)
Laterzzz |
|
|
| Remy D |
| Ik ga er wel heen ergens volgende week... |
|
|
| Henkie_henk |
Bedankt miss p :) Klasse...
ik ga voor (minder betrouwbare) reviews naar
http://us.imdb.com/
Check t maares :D
Bedankt voor de tip.. k zal er heengaan :D |
|
|
| Miss Proximus |
Volgene keer pakken we met ze allen een filmpje of nieh?
ennu..Henkie..congratz hè? nogmaals..met de Chill Out..je bent de MAN :D |
|
|
| Akira |
| ik ga er ook heen :D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Volgene keer pakken we met ze allen een filmpje of nieh?
ennu..Henkie..congratz hè? nogmaals..met de Chill Out..je bent de MAN :D |
Hey das aardig :)
Ik ben daaro vooral mod om meteen die threads van mensen zoals Dj m of whatever te sluiten.. dat verpest het hele forum...
dus als je noges wat ziet.. pm je maar.. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik ben daaro mod |
Ja man gefeliciteerd :D Keep up the good work :)
Hup nog een feesie: ballonnen, slingers en bier, oja en natuurlijk veel vrouwen. :D |
|
|
|
|