return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
J.E.Z.P. - T-pod
View this Thread in Original format
Glorie
Kan detta möjligtvis vara Airbase? Nån som vet????? Jävligt het låt iaf :)

ligger på en skiva som heter .NU Trance Generation, därav min tanke att de kunde vara han.. Plus att han ju heter JEZPer

ytterligare ett alias m.a.o eller???

hihi, precis som M.I.K.E :D
Vizay
kan sätta min högra hand på att de e herr Jezper Söderlund a.k.a. airbase a.k.a. Scarab a.k.a. Ozone a.k.a....jaa ni fattar ;)

har låten sen lång tid tillbaka under Airbase - T-pod..å jag tvivlar på att nån annan kommer på å göra en låt med det halvt skumma namnet ;)
Gate 42
Det är en Jesper låt.
En av mina favoriter från honom också. Riktigt bra ös i denna.
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
har låten sen lång tid tillbaka under Airbase - T-pod..


aha! haha...men då ere han :):thepirate
NooN
Jesper Södergren är så förbannat bra. Rah - Glow = Mumma :eyespop:
St_Andrew
jag har den oxå som airbase - t-pod... tror jag ladda ner den från mp3.com

soft låt! :D
ice_key
quote:
Originally posted by NooN
Jesper Södergren är så förbannat bra. Rah - Glow = Mumma :eyespop:


Rah - Glow (Airbase Remix) ?? är det den du menar ? den är ngt såååååå grymt bra :crazy: :crazy:
NooN
quote:
Originally posted by ice_key
Rah - Glow (Airbase Remix) ?? är det den du menar ? den är ngt såååååå grymt bra :crazy: :crazy:


Det är precis den jag menar :) Rah - Wave (Airbase Original Mix) är också grym!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement