|
J.E.Z.P. - T-pod
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Kan detta möjligtvis vara Airbase? Nån som vet????? Jävligt het låt iaf :)
ligger på en skiva som heter .NU Trance Generation, därav min tanke att de kunde vara han.. Plus att han ju heter JEZPer
ytterligare ett alias m.a.o eller???
hihi, precis som M.I.K.E :D |
|
|
| Vizay |
kan sätta min högra hand på att de e herr Jezper Söderlund a.k.a. airbase a.k.a. Scarab a.k.a. Ozone a.k.a....jaa ni fattar ;)
har låten sen lång tid tillbaka under Airbase - T-pod..å jag tvivlar på att nån annan kommer på å göra en låt med det halvt skumma namnet ;) |
|
|
| Gate 42 |
Det är en Jesper låt.
En av mina favoriter från honom också. Riktigt bra ös i denna. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
har låten sen lång tid tillbaka under Airbase - T-pod.. |
aha! haha...men då ere han :):thepirate |
|
|
| NooN |
| Jesper Södergren är så förbannat bra. Rah - Glow = Mumma :eyespop: |
|
|
| St_Andrew |
jag har den oxå som airbase - t-pod... tror jag ladda ner den från mp3.com
soft låt! :D |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by NooN
Jesper Södergren är så förbannat bra. Rah - Glow = Mumma :eyespop: |
Rah - Glow (Airbase Remix) ?? är det den du menar ? den är ngt såååååå grymt bra :crazy: :crazy: |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by ice_key
Rah - Glow (Airbase Remix) ?? är det den du menar ? den är ngt såååååå grymt bra :crazy: :crazy: |
Det är precis den jag menar :) Rah - Wave (Airbase Original Mix) är också grym! |
|
|
|
|