return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
DJ mag top 100 2003!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
jploveparade
50000 stemmen... daarvan is de helft TA :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by jploveparade
50000 stemmen... daarvan is de helft TA :p

En daarom staan PvD, Tiesto en Armin in de top 3, wedduh? :D
Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
En daarom staan PvD, Tiesto en Armin in de top 3, wedduh? :D

ik weet eigenlijk bijna zeker dat Tiesto en Armin op 1 en de respectievelijk 2de plaats staan

Armin en Tiesto zijn gewoon nog populairder geworden dit jaar, vorig jaar stonden ze al op 1 en 5
Blik
quote:
Originally posted by FunkySimon
ja, maar tiesto heeft ze eigen concert gehad, dus dat zal em net die boost naar de eerste plaat geven denk ik.

zeg ik toch, tiesto op 1, armin op 2 ;)
magrec
Sasha #2.....
jploveparade
Einduitslag:

1. PvD
2. Tiesto
3. Van Buuren

Wedde...? :wtf:
kolkiewolkie
ik zou de progressive people niet uitsluiten hoor. Hiermee doel ik dus op Sasha en John Digweed. Doen het traditioneel goed in deze top 100 dankzij de populariteit van hun genre in engeland, waar toch de roots liggen van dit blad (correct me if I'm wrong). Maar Tiësto zal idd wel 1 worden ja :) alleen denk ik dat armin lager staat dan hier alom aangenomen word, omdat ie toch niet echt héél veel speciale dingen heeft gedaan dit jaar en lekker in NL gebleven is (d.w.z. partyplaces een beetje gelaten voor wat ze zijn).

1)Tiësto
2) en verder: spannend :D !
SnuggLe
Nah, ik denk toch echt idd dat Pvd Armin en Tiesto de heren Digweed en Sasha voorbijstreven. Trance is in de UK veel en veel populairder dan progressive. Ik vond het nl. opvallend rustig in de Bedrock tent op GKGG.
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nah, ik denk toch echt idd dat Pvd Armin en Tiesto de heren Digweed en Sasha voorbijstreven. Trance is in de UK veel en veel populairder dan progressive. Ik vond het nl. opvallend rustig in de Bedrock tent op GKGG.

Het is niet zozeer dat progressive alleen maar groot is in engeland...
Sasha, digweed sander kleinenberg, danny howells etc hebben extreem veel fans over de hele wereld dat wordt nogal onderschat hier in nl omdat progressive gewoon niet zo "big" is.

Kijk maar eens op www.excession.co.uk waar sasha, sander, nick warren en lee burrdigde draaien, van dubai to st petersburg.
edraket
Ik haal deze thread maar weer ff naar boven, want morgen komt de uitslag!!!Ben benieuwd, ik denk dat tiesto t weer wordt

Asperge
Tiesto op 1 en Armin op 2 denk ik. De plaaten 3,4,5 worden verdeeld onder Sasha, Digweed en PVD.
Chicane
Ik hoop echt van harte dat Tiesto 1 wordt, hij heeft het echt zo zwaar verdiend en hard zijn best voor gedaan. Tiesto verdiend gewoon een wassen beeld :)

Of zoals Wessel van Diepen ooit eens zei in een set van Tiesto tijdens Dance Department in 1999: "Staat er al een standbeeld van je in Breda" waaarop Tijs droog antwoordde (van zenuwen!) "Zijn ze nog mee bezig" :D

GO TIJS GO TIJS GO TIJS!!!

.o/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement