|
DJmag Top 100 DJs Poll (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| geen o'bir in top 100,jules op 9, wanke top 100 als jet mee vraagt joh :o |
|
|
| tor8024 |
de top 3 had ik zo voorspeld. naar mijn mening verdient tiesto die nummer 1 plaats inderdaad niet, maar ja..
M.I.K.E. had ik in de top 50 verwacht, dat ziet er dus goed uit. nog wat meer touren in verre landen en dan staat hij volgend jaar 25 plaatsen hoger! |
|
|
| pooley |
Een paar sets van mike online smijten en hij is vertrokken zo simpel ist :)
En ja die top 3 was we lte verwachten (alhoewel PvD, veel toured die niet buiten Duitsland dacht ik :? )
Maarja Tiesto op 1 was te verwachten, ik had er leiver armin gezien :/ |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Gladius
pfff man, das gewoon een populariteitstest. |
hehe zoals elke top...zoveel,toch:toocool:
tja ge moet het ni ver zoeken hé waarom tiësto #1.Gewoon al rond den 11ste mei had hij zo'n 25.000 stemmen achter zijne naam;)
had marco v en m.i.k.e. wat hoger willen zien staan,maja wie ben ik hè.
wie is diën o'bir?connais pas in de verste verte hé,komt misschien omda'k de laatste 3maand op mars verbleven heb:tongue2 |
|
|
| Nabistai |
Trouwens schandalig da lisa lashes bv zo laag staat, ze is technisch 10x beter als tiesto maar ach, we hebben ondertussen allemaal wel al door dat de echte nummer 1 in deze lijst zeker niet tiesto is maar enfin.
Anyway, John Obir das nen talentvolle dj, kheb hem zelf nog ni beziggehoord ma hij zou wel echt goed zijn :) |
|
|
| cyberia |
ah zo,hij 'zou' wel erg goe zijn,dan 'zou' hij in top 100 moeten hé lol:haha:
btw kzie da wel zitten zo ne gatecrasher in belgië,nog niemand de lotto gewonnen? |
|
|
| pooley |
| Ja de zaterdag nog |
|
|
| Tiger777 |
| Morgen om 21.50 is der een reportage op de vrt van onzen besten tiesto (dixit VRT: "de beste dj ter wereld") |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Morgen om 21.50 is der een reportage op de vrt van onzen besten tiesto (dixit VRT: "de beste dj ter wereld") |
waar gaat de wereld naar toe..
hij was al es op radio donna te horen, nu de vrt.
hij wordt als product aangeboden, lijkt het mij..
hopelijk ziet hij dat snel in en keert hij terug naar zijn roots! |
|
|
| Tiger777 |
| die heeft de smaak van de pop wereld geproeft, die zien we nooit nemeer terug :confused: |
|
|
| cyberia |
ksnap ni wat daar zo mis aan is,as'em op radio donna komt "so what" da was voor 250 man en ik heb da setje ghoord (en op tape opgepakt)en da was wel dik in orde!nu komt 'em op vrt in koppen,met wa? ne camera op z'n pollen tijdens da setje op donna en ze hebben hem gevolgd tijdens 'revolution' party in de heiniken music hall,en waarschijnlijk ne keer een interview met hem.what on earth is er daar mis mee?!Ik herinner mij da'k ooit yves deruyter zo is op tv gezien heb waar ze hem overal volgden op ne franse zender hebben ze sven väth zo is gevolgd.
Ik vind het juist interessant om da ne keer te zien en ik zou er ni rouwig om zijn van de meer op den televies te zien in de plaats van al da gelul van die stomme reality-shows à la big brother , idool , temptaion island ,enz.... |
|
|
|
|