|
Bilder från Istanbul
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
Halloj, jag är nu tillbaka från min lilla resa till Istanbul och spelningen jag hade med Johan Gielen :)
Det hela var en fantastiskt upplevelse och jag hade jävligt roligt. Skrev ner lite grann i mitt forum här
Lite för trött att pränta ner alla mina intryck från resan just nu så jag postar en liten länk till ett par bilder jag lyckades ta. JAg kommer lägga upp fler bilder efterhand att jag får tag på dem och förhoppningsvis kommer jag få tillgång till video och ljud inspelningar också. Johan Gielens spelning kommer att sändas på ID&T på Lördag runt 20:00 enligt han själv. Jag kan rekommendera den :)
Klicka här för att se lite bilder |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha ha va kul... Jag hörde att du var en buse som vanligt Irish... har vänner i Turkiet som var där å rocka... hörde Gielen lacka lite på dig för du var så bra ! ha ha...
Han berättade även att dom filmade med 4 DV kameror så vi kanske lär få se en stycke film från festen snart också...
Han hade tydligen frågat om du kände mig... men iaf han sa också att du körde ett jävla "clean set" att mixarna satt som en smäck...
Dom har ju gjort DAT inspelingar av allt på festen så vem vet.. kanske man får höra nåt sen... |
|
|
| ice_key |
| Nice!!!! ser hel coolt ut juh, hur stort var stället då? ser ut att vara en hel del folk juh :nervous: Blir det ngn spelning på Gorgeous till kanske?? I'll be there again then :crazy: :nervous: ;) |
|
|
| St_Andrew |
hehe cooolt! o grattis till en bra spelning =)
ser fram emot en rip, måste höra något av den berömde DJ Irish! :D |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha va kul... Jag hörde att du var en buse som vanligt Irish... har vänner i Turkiet som var där å rocka... hörde Gielen lacka lite på dig för du var så bra ! ha ha...
Han berättade även att dom filmade med 4 DV kameror så vi kanske lär få se en stycke film från festen snart också...
Han hade tydligen frågat om du kände mig... men iaf han sa också att du körde ett jävla "clean set" att mixarna satt som en smäck...
Dom har ju gjort DAT inspelingar av allt på festen så vem vet.. kanske man får höra nåt sen... |
Hahaha, jomen, jag träffade dina Turkiska vänner :) Du träffade dem på Trance Energy i år va? Riktigt roliga killar hehe.
Jupp, de hade tydligen 4:a DV kameror. En i ett fönster mittemot scenen på andra sidan gården. En vid DJ-bordet plus 2 killar som sprang omkring med dem lite varstans. Kan nog vara ganska intressant att se resultatet. Dock är det nog en risk att man kan se mig flippa omkring som en tok på scenen under Gielens set. :p
Och ja, Gielen var inte för glad imig efter mitt set var över ehem... Även om han inte visade det öppet mot mig. |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by ice_key
Nice!!!! ser hel coolt ut juh, hur stort var stället då? ser ut att vara en hel del folk juh :nervous: Blir det ngn spelning på Gorgeous till kanske?? I'll be there again then :crazy: :nervous: ;) |
Stället var riktigt stort. Det var ju utomhus och det är där folk som Carl Cox, Sven Väth, Paul van Dyk etc brukar spela. Plus diverse hårdrocksband om man går enligt affischerna uppe i VIP arean.
Tror där var runt 800 pers den kvällen och majoriteten höll sig på dansgolvet hela kvällen vilket medförde en riktigt trevlig stämning.
Det är en ny spelning på Gorgeous planerad i Oktober/November men den är inte definitiv än. Jag lär meddela om det blir av :) |
|
|
| dbl |
GRATTIS för en bra spelning... ball att gielen blev lite lack på dig ;)
hehehehhe.. hoppas man får se videon/höra spelningen snart :) |
|
|
| Nicke |
| Salem aleykum, I'm Mustafa from Istanbul :D |
|
|
| ScuL |
Låter trevligt :)
Jag är nyfiken när det finns livesets ;) |
|
|
| mindshooter |
| Fan va najs mannen :) du kommer bli stor stor så småningom! |
|
|
| Cow |
wow.
Irish, det går ju bra för daj :D
låter som det inte va det rätta att spela bra inför
Johan Svartsjuk Gielen, tillräckligt känd som han e kunde han ha hjälpt daj me kontakter :P
såg ut som ett fett ställe du spela på
om inte Deep banden inte har möglat så kommer filmen så fort jag e klar me körkorts bajset ;)
..nån som vet hur man ändrar den flaggan där nere som visar vilket land man kommer ifrån? |
|
|
|
|