|
איזה נגן לקנות??? MINIDISC OR MP3 PLAYER?
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
מה קורה חבר'ה
אז סוףסוף הוריי נוסעים לארצות הברית (יאללא באים אליי למסיבה?) ואני
רוצה לבקש ...
MINIDISC או MP3PLAYER (ARCHOS) למי שמכיר....
מה כדאי?
אני מת על הארקוס כי יש בו 20 גיגה וזה נראה לי יספיק לכל החיים
אבל יש איכות במיני למרות שבטח נשמע רק באוזניות
אז מה אתם אומרים? |
|
|
| itamarsan |
שמע אחי לי יש מיני דיסק ואני מבסטו ממנו מאוד
למרות לא מהדגמים החדשים אבל איכות שמיעה שיש במיני דיסק זה חבל''ז וזה סתם לידיעה
אני רק המלצתי והמלצתי היא מיני דיסק |
|
|
| Flotser |
אני התבלטתי הרבה
ובסוף החלטתי וקניתי מינידיסק
netmd
ואם כבר נגן אמפי3,
אז רק
iPod
ארכוס זה גדול מדי ונראה לי זה גם כבד
לדעתי או
iPod
או
דיסקמן חדש של
iRiver
אם לא חשוב לך הגודל שלו
(בשבילי זה אבל מאוד חשוב שיהיה קטן)
או מינידיסק
netMD
רק תזהר שאתה קונה מינידיסקים מאירופה, כי הווליום של האוזניות לפעמים חלש מדי בכמה דגמים אירופאיים בגלל חוק נגד
noise pollution
בצרפת... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJentlman
מה קורה חבר'ה
אז סוףסוף הוריי נוסעים לארצות הברית (יאללא באים אליי למסיבה?)
אז מה אתם אומרים? |
אני יהיה שם :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Scorchio |
| Pioneer CDJ-100S |
|
|
| DJentlman |
בוקר טוב Scorchio
הכל טוב?
אני מבין שמשלמים לך על כל פעם שאתה מפרסם את פייוניר
עכשיו , אכפת לך להגיד לי מה הקשר בין PIONEER
לטופיק? CDJ-100S |
|
|
| NyKoN |
חחחח צח יא מסטול
בקשר לנושא..
אל תהיה טמבל- ברור שמיני דיסק זה יותר טוב! 6 שעות של מוזיקה על דיסק אחד שעולה 5 שקל!
האיכות אחלה בכלה כמובן... ותקנה רק
netMD
הם כלים
יצא עכשיו חדש עם רדיו גם שזה די נדיר
לסיכום- רק מיני דיסק |
|
|
| Scorchio |
| חחחח מה נלחצת כולה בדיחה בתום לב |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחח צח יא מסטול
בקשר לנושא..
אל תהיה טמבל- ברור שמיני דיסק זה יותר טוב! 6 שעות של מוזיקה על דיסק אחד שעולה 5 שקל!
האיכות אחלה בכלה כמובן... ותקנה רק
netMD
הם כלים
יצא עכשיו חדש עם רדיו גם שזה די נדיר
לסיכום- רק מיני דיסק |
אחי עזוב אותך מינידיסק!!!!!!!
לוקח לך שעות להקליט 6 שעות של מוסיקה על דיסק אחד......
עצה שלי - קנה דיסקמן שמנגן אמ פי 3!!!!
צריבה לוקחת 5 דקות ואתה יכול לדחוס איזה 7-8 דיסקים על דיסק מסכן אחד......
יש לי אחד כזה.... מכשיר פשוט גאוני!!! |
|
|
| Hell_Copter |
ללא ספק ארקוס
יש כזה לחבר שלי... וזה חתיכת דבר אדיר
זה מתחבר ביו אס בי למחשב ואתה מעביר מה שאתה רוצה
כולל יכול לסדר תיקיות והכל
זה כמו כונן נוסף לגיבוי... אתה יכול לשמור שם גם תמונות והכל...
והוא מחבר את זה למערכת באוטו שלו ושומע עם זה... נראה לי הוא מחבר עם קלטת כזאת כמו של דיסקמן לאוטו...
קיצר... קנה ארקוס |
|
|
| NyKoN |
בואנה מה אתם מדברים?
זה לא כאילו הוא יקליט 6 שעות במכה דיסק אחרי דיסק..
זה לא לוקח כ"כ הרבה זמן וגם מתחבר דרך יואסבי ובא עם סט כזה לאוטו גם כן עם הקלטת
הוא בערך פי10 יותר קטן מהארכוס והדיסקמנים למיניהם ויש לו שלט....לחלקם עם תצוגה על השלט ובניגוד לדיסקמנים הוא אף פעם לא קופץ ואפשר גם לסדר בתיקיות
מיני דיסק!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
בואנה מה אתם מדברים?
זה לא כאילו הוא יקליט 6 שעות במכה דיסק אחרי דיסק..
זה לא לוקח כ"כ הרבה זמן וגם מתחבר דרך יואסבי ובא עם סט כזה לאוטו גם כן עם הקלטת
הוא בערך פי10 יותר קטן מהארכוס והדיסקמנים למיניהם ויש לו שלט....לחלקם עם תצוגה על השלט ובניגוד לדיסקמנים הוא אף פעם לא קופץ ואפשר גם לסדר בתיקיות
מיני דיסק!!!!!!!!! |
הארכוס בגודל של פחות מ 2 מיני דיסקים...
לפחות הזה של חבר שלי...
וזה הרבה יותר נוח לפי דעתי |
|
|
|
|