return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איזה נגן לקנות??? MINIDISC OR MP3 PLAYER?
View this Thread in Original format
DJentlman
מה קורה חבר'ה
אז סוףסוף הוריי נוסעים לארצות הברית (יאללא באים אליי למסיבה?) ואני
רוצה לבקש ...
MINIDISC או MP3PLAYER (ARCHOS) למי שמכיר....
מה כדאי?
אני מת על הארקוס כי יש בו 20 גיגה וזה נראה לי יספיק לכל החיים
אבל יש איכות במיני למרות שבטח נשמע רק באוזניות
אז מה אתם אומרים?
itamarsan
שמע אחי לי יש מיני דיסק ואני מבסטו ממנו מאוד
למרות לא מהדגמים החדשים אבל איכות שמיעה שיש במיני דיסק זה חבל''ז וזה סתם לידיעה
אני רק המלצתי והמלצתי היא מיני דיסק
Flotser
אני התבלטתי הרבה
ובסוף החלטתי וקניתי מינידיסק
netmd

ואם כבר נגן אמפי3,
אז רק
iPod
ארכוס זה גדול מדי ונראה לי זה גם כבד

לדעתי או
iPod
או
דיסקמן חדש של
iRiver
אם לא חשוב לך הגודל שלו
(בשבילי זה אבל מאוד חשוב שיהיה קטן)
או מינידיסק
netMD
רק תזהר שאתה קונה מינידיסקים מאירופה, כי הווליום של האוזניות לפעמים חלש מדי בכמה דגמים אירופאיים בגלל חוק נגד
noise pollution
בצרפת...
Rising
quote:
Originally posted by DJentlman
מה קורה חבר'ה
אז סוףסוף הוריי נוסעים לארצות הברית (יאללא באים אליי למסיבה?)
אז מה אתם אומרים?


אני יהיה שם :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Scorchio
Pioneer CDJ-100S
DJentlman
בוקר טוב Scorchio
הכל טוב?
אני מבין שמשלמים לך על כל פעם שאתה מפרסם את פייוניר
עכשיו , אכפת לך להגיד לי מה הקשר בין PIONEER
לטופיק? CDJ-100S
NyKoN
חחחח צח יא מסטול

בקשר לנושא..
אל תהיה טמבל- ברור שמיני דיסק זה יותר טוב! 6 שעות של מוזיקה על דיסק אחד שעולה 5 שקל!
האיכות אחלה בכלה כמובן... ותקנה רק
netMD
הם כלים

יצא עכשיו חדש עם רדיו גם שזה די נדיר

לסיכום- רק מיני דיסק
Scorchio
חחחח מה נלחצת כולה בדיחה בתום לב
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחח צח יא מסטול

בקשר לנושא..
אל תהיה טמבל- ברור שמיני דיסק זה יותר טוב! 6 שעות של מוזיקה על דיסק אחד שעולה 5 שקל!
האיכות אחלה בכלה כמובן... ותקנה רק
netMD
הם כלים

יצא עכשיו חדש עם רדיו גם שזה די נדיר

לסיכום- רק מיני דיסק


אחי עזוב אותך מינידיסק!!!!!!!
לוקח לך שעות להקליט 6 שעות של מוסיקה על דיסק אחד......
עצה שלי - קנה דיסקמן שמנגן אמ פי 3!!!!
צריבה לוקחת 5 דקות ואתה יכול לדחוס איזה 7-8 דיסקים על דיסק מסכן אחד......
יש לי אחד כזה.... מכשיר פשוט גאוני!!!
Hell_Copter
ללא ספק ארקוס
יש כזה לחבר שלי... וזה חתיכת דבר אדיר
זה מתחבר ביו אס בי למחשב ואתה מעביר מה שאתה רוצה
כולל יכול לסדר תיקיות והכל

זה כמו כונן נוסף לגיבוי... אתה יכול לשמור שם גם תמונות והכל...

והוא מחבר את זה למערכת באוטו שלו ושומע עם זה... נראה לי הוא מחבר עם קלטת כזאת כמו של דיסקמן לאוטו...
קיצר... קנה ארקוס

NyKoN
בואנה מה אתם מדברים?
זה לא כאילו הוא יקליט 6 שעות במכה דיסק אחרי דיסק..
זה לא לוקח כ"כ הרבה זמן וגם מתחבר דרך יואסבי ובא עם סט כזה לאוטו גם כן עם הקלטת
הוא בערך פי10 יותר קטן מהארכוס והדיסקמנים למיניהם ויש לו שלט....לחלקם עם תצוגה על השלט ובניגוד לדיסקמנים הוא אף פעם לא קופץ ואפשר גם לסדר בתיקיות

מיני דיסק!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
בואנה מה אתם מדברים?
זה לא כאילו הוא יקליט 6 שעות במכה דיסק אחרי דיסק..
זה לא לוקח כ"כ הרבה זמן וגם מתחבר דרך יואסבי ובא עם סט כזה לאוטו גם כן עם הקלטת
הוא בערך פי10 יותר קטן מהארכוס והדיסקמנים למיניהם ויש לו שלט....לחלקם עם תצוגה על השלט ובניגוד לדיסקמנים הוא אף פעם לא קופץ ואפשר גם לסדר בתיקיות

מיני דיסק!!!!!!!!!


הארכוס בגודל של פחות מ 2 מיני דיסקים...
לפחות הזה של חבר שלי...
וזה הרבה יותר נוח לפי דעתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement