|
just discovered: ace's delight - mental theme
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
er is al heel wat te doen geweest rond dit nummer en tot voor kort begreep ik helemaal niet waar al dat enthousiasme vandaan kwam.. toen ik het voor de eerste maal beluisterde, dacht ik 'ach, de zoveelste classical trancer in de rij'.. een paar dagen geleden beluisterde ik het nog eens, en toen de break kwam, OMG!! in één klap was ik er weg van! ik zat met mijn hoofd op een andere planeet!!
ongelooflijk nummer! :eyespop: |
|
|
| CygnusX |
| Kandidaat Tune Of The Year voor mij. |
|
|
| Tiger777 |
| ik zoek'em zeker es op ;) |
|
|
| pooley |
| Juist gedownload en ja tis ni slecht ! |
|
|
| Tiger777 |
| ni slecht, maar ook niet meer. Matig goed nummer. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ni slecht, maar ook niet meer. |
Ook niet nadat je het nummer meerdere keren gehoord hebt? |
|
|
| Tiger777 |
| nog maar 1 keer gehoord. Middenstuk vind ik ni slecht. |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
nog maar 1 keer gehoord. Middenstuk vind ik ni slecht. |
dat had ik ook
tot ik hem nog een paar keer beluisterd had.. |
|
|
| Gladius |
jup, had ik dus ook.
paar weken geleden voor m'n reis 1 keer beluisterd en kvon het niet zow speciaal.
nu daarentegen, drect op ne cd gezet =). |
|
|
|
|