return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
just discovered: ace's delight - mental theme
View this Thread in Original format
tor8024
er is al heel wat te doen geweest rond dit nummer en tot voor kort begreep ik helemaal niet waar al dat enthousiasme vandaan kwam.. toen ik het voor de eerste maal beluisterde, dacht ik 'ach, de zoveelste classical trancer in de rij'.. een paar dagen geleden beluisterde ik het nog eens, en toen de break kwam, OMG!! in één klap was ik er weg van! ik zat met mijn hoofd op een andere planeet!!

ongelooflijk nummer! :eyespop:
CygnusX
Kandidaat Tune Of The Year voor mij.
Tiger777
ik zoek'em zeker es op ;)
pooley
Juist gedownload en ja tis ni slecht !
Tiger777
ni slecht, maar ook niet meer. Matig goed nummer.
CygnusX
quote:
Originally posted by Tiger777
ni slecht, maar ook niet meer.


Ook niet nadat je het nummer meerdere keren gehoord hebt?
Tiger777
nog maar 1 keer gehoord. Middenstuk vind ik ni slecht.
tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
nog maar 1 keer gehoord. Middenstuk vind ik ni slecht.


dat had ik ook

tot ik hem nog een paar keer beluisterd had..
Gladius
jup, had ik dus ook.
paar weken geleden voor m'n reis 1 keer beluisterd en kvon het niet zow speciaal.
nu daarentegen, drect op ne cd gezet =).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement