return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ציוני בגרות (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
ציפיתי שיהיה לך יותר רועי :)

בקטנה...

בכל מקרה, אני קצת מבואס כי אני צריך איזה 670 פסיכומטרי בשביל הנדסה ברמה גבוהה

צריך לשפר יש לי 609 עכשיו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ציפיתי שיהיה לך יותר רועי :)

בקטנה...


חפיף אחי...
אם היה לי באמת אכפת מהציונים השנה הייתי לומד לבגרויות...
אבל לא אכפת לי אז בקטנה :D
EternalMusic
היסטוריה - 77
מדעי המחשב ב' - 82
מתמטיקה - 99 3 יח
פיסיקה מכניקה - 95
Q-PiXeL
מתמטיקה 3 מתוך 5 - 85
פיזיקה (רק מכניקה) - 90
מדעי מחשב ב' - 66 :rolleyes:
(ניתוח מערכות א' - 82 (דפקו אותי במגן
ripcurl
quote:
Originally posted by warpedd_
איזה מזללללל
לא היתה נפילה בפיזיקה
87 סופי ממוצע
שתבינו הייתי בטוח שאני הולך לקבל 70


גם אני הייתי בטוח אני נופל חזק
אבל למזלנו היה פאקטור
הקיצר
סופי פיזיקה 95
סופי מתמטיקה 90 (קיבלתי בשתי הבגרויותשל השלוש והשתיים 100 אבל זיינו אותי בהגשה)י
סופי מחשביפ 93
סופי רובוטיקה 100
סופי אנגלית 95
קיבלתי בהבעה בבגרות 94 סופי 92
והשאר לא מעניין

הקיצר ממוצע 110.86
מצרף 744
(לפי הטכניון)
TinkerbeL
טוב אז החלטתי שאני לא אוותר למקצוע המעצבן הזה
אני עושה שוב הסטוריה בחורף

חומר והמלצות לספרים יתקבלו בברכה

אה כן ואני חייבת לעשות שוב את לשון מכיתה י'
זה כל כך הורס לי את הממוצע כי יש לי בחיבור 95

(אחחח איזה תוכניות עושים כשקמים מרצון בשעות כאלה מוקדמות אני עדיין לא מאמינה שאני ערה!!! מה לא עושים כשהחבר חוזר מהבסיס........)
DjChook
פאק ריפקורל יא תותח

איפה מחשבים את השטויות של הטכניון, תשים פה לינק
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
פאק ריפקורל יא תותח

איפה מחשבים את השטויות של הטכניון, תשים פה לינק


http://www.technion.ac.il/admissions/calc/calc_set.html

בבקשה אחי, ותודה
DjChook
לפיהם יש לי כמעט 109
אבל המצרף 666 :(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לפיהם יש לי כמעט 109
אבל המצרף 666 :(


אין לי מושג אם עשיתי את זה כמו שצריך
אבל לפי זה יש לי גם ממוצע 109...

אנערף...
למי אכפת...
העיקר נגמר!!!

DJ-Kreing^^
נראה לי שהתחלתי את הבגרויות ברגל ימין

95 - היסטוריה
90 - לשון (למרות שדפקו אותי במגן

:D

וסעמק, אין לי כח לכיתה יא עכשיו
אני לומד עוד יותר שעות שבועיות משנה שעברה
42 נראה לי

:whip: :whip:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
וסעמק, אין לי כח לכיתה יא עכשיו
אני לומד עוד יותר שעות שבועיות משנה שעברה
42 נראה לי

:whip: :whip:


אח...
בכיתה י זה קייטנה...
יא זה אמור להיות הרבה יותר מאסיבי...
אל תבכה שיש לך 42...
אם זה מנחם אותך... בכיתה יב היה לי 41 או 42 שזאת אמורה להיות שנה עם הכי מעט שעות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement