|
ציוני בגרות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
ציפיתי שיהיה לך יותר רועי :)
בקטנה...
בכל מקרה, אני קצת מבואס כי אני צריך איזה 670 פסיכומטרי בשביל הנדסה ברמה גבוהה
צריך לשפר יש לי 609 עכשיו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ציפיתי שיהיה לך יותר רועי :)
בקטנה...
|
חפיף אחי...
אם היה לי באמת אכפת מהציונים השנה הייתי לומד לבגרויות...
אבל לא אכפת לי אז בקטנה :D |
|
|
| EternalMusic |
היסטוריה - 77
מדעי המחשב ב' - 82
מתמטיקה - 99 3 יח
פיסיקה מכניקה - 95 |
|
|
| Q-PiXeL |
מתמטיקה 3 מתוך 5 - 85
פיזיקה (רק מכניקה) - 90
מדעי מחשב ב' - 66 :rolleyes:
(ניתוח מערכות א' - 82 (דפקו אותי במגן |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by warpedd_
איזה מזללללל
לא היתה נפילה בפיזיקה
87 סופי ממוצע
שתבינו הייתי בטוח שאני הולך לקבל 70 |
גם אני הייתי בטוח אני נופל חזק
אבל למזלנו היה פאקטור
הקיצר
סופי פיזיקה 95
סופי מתמטיקה 90 (קיבלתי בשתי הבגרויותשל השלוש והשתיים 100 אבל זיינו אותי בהגשה)י
סופי מחשביפ 93
סופי רובוטיקה 100
סופי אנגלית 95
קיבלתי בהבעה בבגרות 94 סופי 92
והשאר לא מעניין
הקיצר ממוצע 110.86
מצרף 744
(לפי הטכניון) |
|
|
| TinkerbeL |
טוב אז החלטתי שאני לא אוותר למקצוע המעצבן הזה
אני עושה שוב הסטוריה בחורף
חומר והמלצות לספרים יתקבלו בברכה
אה כן ואני חייבת לעשות שוב את לשון מכיתה י'
זה כל כך הורס לי את הממוצע כי יש לי בחיבור 95
(אחחח איזה תוכניות עושים כשקמים מרצון בשעות כאלה מוקדמות אני עדיין לא מאמינה שאני ערה!!! מה לא עושים כשהחבר חוזר מהבסיס........) |
|
|
| DjChook |
פאק ריפקורל יא תותח
איפה מחשבים את השטויות של הטכניון, תשים פה לינק |
|
|
| DjChook |
לפיהם יש לי כמעט 109
אבל המצרף 666 :( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לפיהם יש לי כמעט 109
אבל המצרף 666 :( |
אין לי מושג אם עשיתי את זה כמו שצריך
אבל לפי זה יש לי גם ממוצע 109...
אנערף...
למי אכפת...
העיקר נגמר!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
נראה לי שהתחלתי את הבגרויות ברגל ימין
95 - היסטוריה
90 - לשון (למרות שדפקו אותי במגן
:D
וסעמק, אין לי כח לכיתה יא עכשיו
אני לומד עוד יותר שעות שבועיות משנה שעברה
42 נראה לי
:whip: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
וסעמק, אין לי כח לכיתה יא עכשיו
אני לומד עוד יותר שעות שבועיות משנה שעברה
42 נראה לי
:whip: :whip: |
אח...
בכיתה י זה קייטנה...
יא זה אמור להיות הרבה יותר מאסיבי...
אל תבכה שיש לך 42...
אם זה מנחם אותך... בכיתה יב היה לי 41 או 42 שזאת אמורה להיות שנה עם הכי מעט שעות |
|
|
|
|