|
Barbers Adagio For Strings (Tiesto Remix)
|
View this Thread in Original format
| shahar_own |
When is William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Tiesto Remix) coming out?
Tiesto: I don’t think it will ever be released, I just made it for myself to play out because its one of my favourite classical songs
זה נכון?:eek:
תקראו פה:
http://www.inthemix.com.au/p/np/viewnews.php?id=11546 |
|
|
| Hell_Copter |
אם זה שם אז סביר להניח שזה נכון
אין לאף אחד אינטרס לשקר בקשר לזה
אני אישית לא שמעתי את הרמיקס שלו... אבל שמעתי הוא מעולה... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם זה שם אז סביר להניח שזה נכון
אין לאף אחד אינטרס לשקר בקשר לזה
אני אישית לא שמעתי את הרמיקס שלו... אבל שמעתי הוא מעולה... |
הרמיקס שלו זה לא ה
Magikal Remake
או משו כזה מהסט 7 שעות שלו מהולנד השנה ?
זה לפחות מה שאני זוכר..
וזכותו לא לשחרר...
אפילו שאני ידוע שמליון אנשים מצפים לזה.. |
|
|
| shahar_own |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
הרמיקס שלו זה לא ה
Magikal Remake
או משו כזה מהסט 7 שעות שלו מהולנד השנה ?
זה לפחות מה שאני זוכר..
וזכותו לא לשחרר...
אפילו שאני ידוע שמליון אנשים מצפים לזה.. |
זה מהקונצרט |
|
|
| Rising |
| גם אני לא שמעתי את הרמיקס...אז אני לא מתבאס שהוא לא ייצא |
|
|
| TTman |
יש את זה פה
Dance_Valley_2003-Dj_Tiesto_Live-SAT-02-08-2003-1REAL
מיקס ענקקקקקקקקקקקק |
|
|
| Shahar |
כן וגם בקונצרט
זה רמיקס בן זונה!!!!
pvd אולי באמת הוא לא ישחרר .. כמו |
|
|
| coby |
איזה בעסה מזה חיכיתי לזה
רימיקס ענקקק
משו חזק |
|
|
| Triple-z |
מה??? כוס ראבק כמה אני מחכה למיקס הזה
זה משהו אדיר
טוב נו, מי בא איתי להולנד לשדוד את הווינל מטיאסטו? |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Triple-z
טוב נו, מי בא איתי להולנד לשדוד את הווינל מטיאסטו? |
יאאלה אני איתך..
תופסים טרמפים ? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Triple-z
מה??? כוס ראבק כמה אני מחכה למיקס הזה
זה משהו אדיר
טוב נו, מי בא איתי להולנד לשדוד את הווינל מטיאסטו? |
זה על
CDR... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
זה על
CDR... |
ואולי יש פרומו ווינל
מאיפה ת'יודע |
|
|
|
|