return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Chicane @ Asta
View this Thread in Original format
MaGiK54
Afgezien me party-agenda al aardig vol begint te raken, kan deze avond er ook nog wel bij. Lijkt mij een zeer intressant avondje.

Vrijdag 5 september 2003. ASTA presenteert Chicane. Voor één keer in 2003 treedt Chicane op in een Nederlandse club en ASTA is met recht trots. Erg trots. Voorafgegaan en opgevolgd door Misja Helsloot garandeert ASTA een avond muzikaal spektakel. Kaarten voor het evenement kunnen alleen aan de deur van ASTA worden gekocht op 5 september. De deuren van ASTA openen om 23.00 uur. Het is verstandig om niet veel later de trappen van ASTA te betreden.

De doorgeslagen fans van Chicane kunnen op zaterdag 6 september terecht op DancePop alwaar Chicane optreed tezamen met onder meer Hybrid, Kosheen en Soulvation. Een week later zal Chicane (Nick Bracegirdle) zijn nieuwe album ‘Easy to Assemble’ lanceren met daarop meer dan gebruikelijk ‘song based’ materiaal.

3 jaar geleden brak Chicane in geheel Europa door met het nummer ‘Don’t give up’, ondersteund door Brian Adams. Met het nieuwe album en in het bijzonder met de single ‘Love on the run’ verwacht Chicane vergelijkbaar succes te behalen. De live optredens van Chicane worden alom geprezen vanwege de hoge kwaliteit van zowel de muziek als de visuele ondersteuning. ASTA verwacht een bijzondere avond.
Dj Lex
quote:
Originally posted by MaGiK54
De live optredens van Chicane worden alom geprezen vanwege de hoge kwaliteit van zowel de muziek als de visuele ondersteuning. ASTA verwacht een bijzondere avond.

De kwaliteit mag dan hoog zijn, dansbaar is het absoluut niet. Op 4 Elements was dit het absolute dieptepunt, waardoor ze op Impulz uit de line-up gehaald werden.
Ik hoop dat ze het een btje aangepast hebben, want er waren maar weinig mensen die het geslaagd vonden.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Dj Lex
De kwaliteit mag dan hoog zijn, dansbaar is het absoluut niet. Op 4 Elements was dit het absolute dieptepunt, waardoor ze op Impulz uit de line-up gehaald werden.

Was het TE rustig ofzo? Omdat je zegt dat het niet dansbaar was...
Optimus
de halve zaal liep leeg toen Chicane een kleine 10 minuten bezig was. Lekkere muziek hoor, maar niet bepaald iets voor een feest.
Dj Lex
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Was het TE rustig ofzo? Omdat je zegt dat het niet dansbaar was...

Ja te rustig ja, maar ook geen beat, wat Optimus al zei die hele zaal liep leeg. Kwam ook na Gielen wat misschien niet zo'n goede planning was
M_Peror
Ja, op 4E werkte 't niet fantastisch (understatement), maar ik denk dat dat meer aan de timing lag (ineens TE rustig recht na een stampende set van Gielen) dan aan hun zelf. Chicane komt denk ik ook niet tot hun recht op zo'n feest. Vind de muziek die ze maken echt super dus ik ben zeker van plan ze een nieuwe kans te geven in de Asta.

En Misja Helsloot is ook nooit weg. :)
Magic83
ben niet zo weg van live

ga denk ik wel zaterdag naar michel de hey en erick e @ asta :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Magic83
ben niet zo weg van live

ga denk ik wel zaterdag naar michel de hey en erick e @ asta :D

Dank u voor het helpen herinneren. Ik word helemaal gek van de goede clubavonden die de komende weken er aan zitten te komen.
Magic83
quote:
Originally posted by MaGiK54
Dank u voor het helpen herinneren. Ik word helemaal gek van de goede clubavonden die de komende weken er aan zitten te komen.

komt er sindskort elke dag op weg naar stage lagns met de tram dus vandaar dat ik het wist ;)

beter komt gielen ook binnenkort een keer :D
magrec
Ik denk dat de slechte performance van chicane ook lah aan het slecht afgestelde geluid. De beat moest van de drummer komen waarschijnlijk stond daar iets niet goed. Hybrid was ook live met drummer gvd je werd totaal weggeblazen door die beat :D :p

M_Peror
Nou, ik ga denk ik toch maar ff kijken vanavond... wil ze graag een nieuwe kans geven!
MaGiK54
Maat van me wil niet mee, uit financieel hoogpunt, zal wel weer een avondje Kings worden op Scheveningen, ook altijd wel gezellig met onze eigen dj Timo, dus dat wordt "it's raining man", Paradise by the Dashboardlight" en de "Greasemix", misschien met een beetje zeuren dattie "Raindown on me (Tiesto Mix)" draait en dat gaat dan waarschijnlijk mijn muzikale hoogtepunt van de avond worden :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement