|
רוצים לדבר עם היטלר?!?!? נשבע לכם העולם הזה מדרדר מרגע לדודלי
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
whip: :whip: :whip: האתר הבא זכה בפרס ממשרד החינוך הבריטי
אתם שואלים והיטלר עונה
דוגמא:
- מדוע אתה שונא יהודים?
היטלר: "לדעתי ליהודים אין נאמנות לשום אומה והם רק דואגים לעצמם. על כך הם צריכים להיענש".
לשאלה לגבי הפיתרון הסופי, עונה היטלר: "אני רואה זאת כהצלחה אישית, אם כי שאר האנושות כנראה שלא מסכימה".
כתבה
האתר
אני אישית לקחתי את זה מאד ברצינות |
|
|
| NyKoN |
בואנה מה אתה דפוק?
כולה אתר חינוכי... זה לא כאילו יש הסתה... אני אישית נכנסתי לאתר ו"דיברתי" עם היטלר
זה ביוגרפיה של היטלר שמועברת בממוקד ובצורה מעניינת |
|
|
| DjChook |
אחי זה מדהים
אתה שוב מראה בורות :)
זה אשכרה לקחו את המוח שלו ואת כל הדברים שהוא עשה
שאלתי למה הוא התאבד ואשכרה הביאו תשובה רצינית |
|
|
| Segev |
| כן באמת אין פה משהו רע נגד היהודים... |
|
|
| Viber |
חחחח דווקא מצחיק קצת קבלו כמה שאלות ותשובות:
why you moustache look like poo?
-I used to have a 'handlebar' moustache like my father, but in 1913 my siter-in-law suggested that I should cut off the points. Years later, when she saw my picture in a newspaper she said, 'Adolf has gone too far!'. Well, at least it's distinctive, I suppose...recently some people even painted my 'tache onto a poster of Britney Spears, arguing she was trying to take over the (pop) world!
חחחחח איזה מטומטם הוא! אם ככה הוא במציאות אז באמת שאין לי מושג איך לא דחפו אותו לחדר מרופד,כבר עשר פעמים הוא קרא לי פחדן על זה שלא יצרתי עולם חדש או על זה שלא כבשתי את העולם ועשיתי את מה שהוא עשה ולכן אני לא יחשב כגיבור בספרי ההיסטוריה"... אהבל!
איזה מטומטם יא אללה.... ואגב הוא מזכיר לי קצת אז הראשי הג"יהאד והחמאס שמתראיינים מדי פעם בתשובות שלו (בלי להגזים) בעעע
:D |
|
|
| NyKoN |
חחחחח
שאלתי אותו אם הוא הומו בהתחלה אז הוא כזה מתחיל להסביר
"רק בגלל שלא הסתובבתי עם המין הנשי הרבה לא אומר שאני הומו"
ואז הוא מתחיל להסביר למה בהתחלה הוא היה בסדר עם ההומואים שהיו במפלגה ואז הם גררו ביקורת לא רצויה אז הוא הרג אותם
חחח
שאלתי אותו גם אם הוא יהודי... אז הוא מסביר שסבתא שלו עבדה בשביל יהודי וכנראה היהודי הזה הכניס אותה להריון והיא הולידה את אבא שלו כי היהודי הזה מימן את הילד הזה שהוא אבא של היטלר עד גיל 14
היטלר יהודי
:/
EDIT
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שאלתי אותו איפה הוא קבור- קבלו מה הוא אומר
I'm sitting here talking to you, you brainless idiot. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by NyKoN
EDIT
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שאלתי אותו איפה הוא קבור- קבלו מה הוא אומר
I'm sitting here talking to you, you brainless idiot. |
ואני מדבר עם מוסיליני באי סי עכשיו! |
|
|
| Rising |
| מעניין.... חולני קצת |
|
|
| Scorchio |
אין פה שומדבר נגד היהודים למה להתעצבן...
אגב אלון היטלר לא יהודי
לפי הדת היהודית בנאדם יהודי רק אם אימא שלו יהודייה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אין פה שומדבר נגד היהודים למה להתעצבן...
אגב אלון היטלר לא יהודי
לפי הדת היהודית בנאדם יהודי רק אם אימא שלו יהודייה |
תיקון קטן צח..
ככה זה רק בישראל..
ברוסיה למשל לפי מה שידוע לי ולפי מה שידידה שלי אמרה לי זה נקבע לפי האבא
ככה שברוסיה היא יהודיה וכאן הוא נוצריה...
ולקחתי סתם דוגמא...
אני מניח שבמקומות אחרים זה יכול להיות גם אותו דבר.. |
|
|
| Scorchio |
טוב האמת זה לא משנה אם זה אבא או אימא
האמת היא שדם יהודי זרם בעורקים שלו |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
תיקון קטן צח..
ככה זה רק בישראל..
ברוסיה למשל לפי מה שידוע לי ולפי מה שידידה שלי אמרה לי זה נקבע לפי האבא
ככה שברוסיה היא יהודיה וכאן הוא נוצריה...
ולקחתי סתם דוגמא...
אני מניח שבמקומות אחרים זה יכול להיות גם אותו דבר.. | \
לפי מה שידוע לי
בכל העולם הדת הולכת לפי האבא ולא כמו שאצלינו לפי האמא
אנחנו הרי חייבים להיות שונים מכל העולם |
|
|
|
|