return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
איך קוראים לדבר הזה?????
View this Thread in Original format
DJentlman
למישהו יש מושג איך קוראים לשני החוטים האלה עם כדורים זוהרים
שמשתמשים בהם בכל המסיבות??
כמו ג'אגלינג כזה
?????

אני איזה 50 דקות מנסה למצוא ברשת , אפילו תמונה לא מצאתי



טוב זה כ"כ צפוי ששניה אחרי שאני שולח פה את הפוסט אז אני אמצע
אז חבר'ה מי שרוצה ללמוד את הדבר המגניב הזה
קוראים לזה POI
יש אחלה אתר :
www.homeofpoi.com


לפחות זה:)
-CosmicFire-
אני לא בטוח אבל נראה לי שהבנתי מזה

זה שני כדורים כאלה שמחברים אותם לשני חוטים
טובלים אותם בדלק ומדליקים אותם ומתחילים לסובב אותם ולעשות איתם פעלולים כזה כמו שיש בג'וגלינג כאלה???
אם כן אז איך בידיוק אתה משתמש בזה במסביבה?
מקסימום אתה דופק את זה למישהו בראש
אלא אם כן יש לך עמדה מבודדת כזאת שאתה יכול לעלות לשם ולשחק עם זה
Narcotic Mind
זה יותר תופס במסיבות טבע או מסיבות פתוחות שיש לך מרחבים...
-CosmicFire-
חחח לפני דקה ראיתי את זה בקליפ בטלוויזיה שאחד עושה את זה במסיבה פתוחה בדשא:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement