return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Hennin - Boogert
View this Thread in Original format
Gloomy
Ok, laten we hier even onze frustraties neerkrabbelen.

Uiteraard als Belg ben ik voor Hennin. Ok, ze mag er nu nog wel uitzien als een broedkip die een uur te lang naar haar zin op de legbatterij heeft gezeten, ze mag nu nog wel een Waalse non zijn, toch speelt mijn Belg-zijn gevoel eventjes mee. En ja, het mag weer niet zijn hé. Eerste set al verloren, 2e set (wacht ff gaan checken) staat ze 4-3 achter, maar is ze aan haar opslag bezig. Al bij al valt het nu nog wel mee. Ok, denk dat ik eventjes het vervolg ga gaan bekijken. Tot straks!
Remy D
Ik dacht dat Boogert een wielrenner was. ;)
Remy D
Maar je laat toch weer echt blijken dat je een BELG bent he....


Hennin schrijf je zo: HéNin

Maarja we zijn het wel gewend. ;):D:p
Gloomy
éla, laten zien dat ik echt Belg ben? Wie wint er meestal in tien voor taal? Ja zeg het maar, de belgen!
EN ja hoor, onze beste Hénin (ok, zo goe?) heeft toch nog maar es gewonnen :). Aaaaaah, me like it!

Greeeetz
-=WVG=-
Boogert heeft verloren zeg...
Ach ja...
Remy D
quote:
Originally posted by Gloomy
éla, laten zien dat ik echt Belg ben? Wie wint er meestal in tien voor taal? Ja zeg het maar, de belgen!


Tien voor taal ja, nou ik zal je ff vertellen hoe dat komt: omdat de nederlanders gewoon overal goed in zijn hebben ze voor dat programma een contract afgesloten dat de belgen heel vaak moeten winnen anders zouden ze helemaal een minderwaardigheidcomplex krijgen. ;)
Remy D
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Boogert heeft verloren zeg...
Ach ja...

Ja het is jammer, maar veel beter nieuws is dat Sluiter wel door is en Schalken ook wel gaat winnen straks. :D:D
Dj Lex
Ja Sluiter is een goeie voor de toekomst. Nu nog een beetje wisselvallig. Schalken is al een topper. Jammer dat Boogert verloren heeft. Was er bijna
New Wave
quote:
Originally posted by Gloomy
éla, laten zien dat ik echt Belg ben? Wie wint er meestal in tien voor taal? Ja zeg het maar, de belgen!
EN ja hoor, onze beste Hénin (ok, zo goe?) heeft toch nog maar es gewonnen :). Aaaaaah, me like it!

Greeeetz



tien voor taal is ook een DOM programma :D
Blik
ok, leuk, de wedstrijd is over, belgie heeft gewonnen en gelukkig is dat alleen maar met tennis...........

*thread closed*

(10 voor taal is ook niet echt leuk jongens)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement