|
=====>MYSTERYLAND<=====
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
שלום אנשים!
אני יודע שלא רשמתי כבר מלא מלא מלא מלא זמן
,אבל חוויה כזו חייבים לספר לכם. אז ככה
חזרתי מאמסטרדם לפני שלושה ימים
ולפי הכותרת אתם כבר מבינים איפה הייתי
UnBeliveble
הדבר הכי מדהים בעולם
בחלום הכי רטוב שלי לא האמנתי שיהיה כזה טוב
Kai Tracid
Dana
Tomcraft
Ferry
PvD
אתם מכירים את הליין אפ
הייתי צריך לבחור בין הדי ג'אים בכי טובים בעולם!!!
והמקום!!!!!!!!!!1
הסאונד!!!!!!!!!!!!!!!1
ווווווווואאאאאאוווווווווווווווווו
לא יאומן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
פשוט חלום!!!!!!!!!!1
Ferry
ניגן את הסט הכי מפציץ בעולם
גם קאי ודנה
פשוט ענק The second trip קאי שם את
המוזיקה הייתה כמו בחלומות
בקיצור
החלום שלי התגשם
והנה קצת תמונות בשבילכם:

לשאר חוויות יש אי סיו קיו
17003217
אגב, יש עוד תמונות
פשוט תקחו את הכתובת של האתר ותשימו את המספרים בסוף:
73,78,79,82,83,84,86,90,91 |
|
|
| NyKoN |
פףףףףףף ריספקט אחי
הגשמת חלום |
|
|
| ripcurl |
תודה רבה אחי
אני מאחל את זה לך ולכל מי שבפורום הזה להנות כמוני
הייתי גם במסיבה ב
Paradiso
שקוראים לה
Thirst
ומי בה לבלות שם
ואני מדבר על לרקודPaul Oakenfol על הפטיפונים
TIESTO!!!
הוא פשוט בה, רקד, עלה לבמה השתחווה
כולם היו באקסטזה |
|
|
| -CosmicFire- |
ווווווווווווווווווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאיייייייייייייייי
את כל הכבוד שבעולם אני נותך לך
בחלומות שלי אני רואה את עצמי שם ילד מסכן בן 14 רוקד עם מלא מלא אנשים באחת המסיבות הגדולות בעולם :D :D :D
ועוד לראות את טיאסטו רודק בסיבה באמת אני חייב להיות שם לצלם ולשלוח לפיספוסים :D |
|
|
| -CosmicFire- |
סתכלו שניה בתמונה 91
שלוש פטיפונים
סידיג'יי 1000אס אחד
ומיקסר:conf: :conf: :conf:
איפה הוא?!?!?
זה בטח הפיונייר
DJM1000
הוא בילתי נראה |
|
|
| Scorchio |
טוב דבר ראשון אין כזה דבר
DJM-1000
יש
DJM-300/500/600
יש
CDJ-1000
וזה באמת תעלומה איפה המיקסר
דבר שני
אח שלי @#$
נשמע בנזונה
הייתי מת להיות שם כמוך
שיחקת אותה אחי לראות כל כך הרבה אומנים באירוע אחד נשמע חזק
כמה במות היו שם ? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
זה בטח הפיונייר
DJM1000
הוא בילתי נראה |
נראה לך שדיברתי ברצינות?!?!? :D
אני כל היום באתרים של ציוד והכל מחפש מאיפה הכי טוב להזמין את הציוד שאני אמור להזמין בזמן הקרוב
אני מכיר את המיקסרים של פיוניר ואם היה 1000 הייתי יודע :D :D :D |
|
|
| Sm0keMachine |
פייייייי זה נראה פאקינג מטורף!:eyes:
איך היה אוקנפולד..? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Scorchio
דבר שני
אח שלי @#$
נשמע בנזונה
הייתי מת להיות שם כמוך
שיחקת אותה אחי לראות כל כך הרבה אומנים באירוע אחד נשמע חזק
כמה במות היו שם ? |
היו 11 במות
Q-Dance ו MainStage
היו פתוחות
והשאר באוהלים
הבמות הטובות היו הקיו דנס (דנה, קאי, בס אנד ראם), המיין (פול ואן דייק, טימו מאס, פרי קורסטן טומקראפט ופיוצ'ר שוק) ולקסיון
ששם ניגנו ג'אן, ג'ופ ואחרים.
הקיצר היה מטורף לחלוטין, רצתי מבמה לבמה עד שהגיע פרי והדהים לי את האוזניים
אלה טראקים מהסט
-mauro picotto & ricky effe - a new time new place
-motorcycle-as_the_rush_comes_gabriel_and_dresden_mix
-Afterburn - Summersun
-eon - pocket damage
-Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
-DJ Tiesto - Traffic (Original Mix)
-Black Pearl - Baracuda
-DK8 - Murder Was the Bass
ולשמוע הכל בסאונד הכי מדהים בעולם!
בדרך כלל במקופ פתוח הסואנד נמרח ולא שומעים טוב מרחוק
שם מקילומטר שומעים כמו ממטר, לא יאומן.
וגם האוירה שם חלומית, מן הרמוניה כזו, יש לי תמונות של קאי טרסיד יושב לו על מעקה
וצופה בטימו מאס מנגן, איזו סיטואציה חלומית.
אהה ושכחתי לציין כמובן את סוון ואס במיין. |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
פייייייי זה נראה פאקינג מטורף!:eyes:
איך היה אוקנפולד..? |
אוקנפולד היה מצויין
אהבתי נורא איך שהוא משחק עם הקהל
כל הזמן רוקד ומשתגע
מכניס לאוירה
המוזיקה שלו זה לא ממש מה שאני אוהב אבל נהנתי לאללה
קשה לא להנות שכל מעבר חלק כמו תחת של תינוק
ועומד מולך טיסטו
והוא גם שם את
Satisfaction
ו
As The rush comes
שזה פירק אותי
+
פגשתי במסיבה שם מישהו מהפורום מארה"ב |
|
|
| Black-Dragon |
אחי אני מקווה להגשים חלום כזה כמוך :)
אני מקווה שזו לא תהיה הפעם האחרונה שלך אחי
בטח היה אדיר ולראות טת טיאסטו בא ורוקד סתם
מגניב ביותר :tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
שמח שנהנית אח שלי!!
נשמע כמו משהו באמת מדהים :)
ובנתיים שאתה חגגת שם ראיתי את החברים שלך שאז פגשת בגילן והיינו ביחד בקוסמיק גייט...
לא אותו דבר אבל גם משהו :) |
|
|
|
|