return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Test jouw levenswijze
View this Thread in Original format
arj1o1
http://cgi.ncrv.nl/cgi/ncrv/spiritus/vragen0.php

Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: humanisme.
Raadpleeg de stroming voor meer informatie. Raadpleeg deze stroming Raadpleeg deze stroming De volgende religies en stromingen die hieronder
staan afgebeeld hebben ook raakvlakken met jouw
levenswijze: boeddhisme en islam. Raadpleeg de stroming voor meer informatie.
tor8024
Raadpleeg de stroming voor meer informatie. Raadpleeg deze stroming Raadpleeg deze stroming De volgende religies en stromingen die hieronder
levenswijze: protestantisme en jodendom. Raadpleeg de stroming voor meer informatie.
Fkwebeman
mmm.. ik heb niks met geloof. (geloof er niet in :D)
maar testjes vind ik altijd wel leuk :D

Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: Protestantisme
levenswijze: Katholicisme en islam. Raadpleeg de stroming voor meer informatie.
Switch
quote:

Je rijdt over een tweebaansweg met aan weerskanten een sloot. Op de andere weghelft rijdt een tegenligger je tegemoet. Plotseling duikt er vlak voor je auto een schaap op. Je remmen blijken te weigeren. Het is het schaap of de sloot. Wat doe je?
Je rijdt het schaap aan flarden, want het is maar een dier.

Je rijdt het schaap aan flarden, want het is maar een dier, maar bij een koe had je het niet geweten .

Je bent altijd dol op lamsbout geweest.

Je stuurt richting sloot, want je kunt zwemmen.

Je stuurt resoluut richting schaap, maar gooit op het laatste moment toch schuldbewust je stuur om, waardoor je in de sloot belandt.

whaha vraagstuk voor SPU? :P

------------------------------------------------------------------------------------------
quote:

De motor van het éénmotorig vliegtuigje waarmee je een vlucht boven je woonplaats maakt, valt uit. Zou jij in zo'n geval terugvallen op bidden?
Ja, ik bid sowieso al op alle voorgeschreven momenten en dit is een uitgelezen moment voor een extra gebed.

Ja, ik bid normaal nooit maar in zo'n noodgeval is een schietgebed gerechtvaardigd.

Nee, ik bid alleen voor een ander en nooit voor mezelf.

Ik bid nooit, dus het is flauw het nu wél te doen.

Nee, ik heb meer behoefte aan een monteur.

whaha ik ben vliegtuigmonteur :p

-----------------------------------------------------------------------------------
quote:

levenswijze: boeddhisme en islam. Raadpleeg de stroming voor meer informatie.

ik ben iegenlijk meer een atheist, heb totaal niks met geloof, vind dat je beter je leven kunt weiden aan je gezin dan aan iemand die je nog nooit hebt ontmoet
robin
al gedaan, humanist..
Cosmic
Dit is echt een van de slechste testen ooit.....

Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: islam.
:whip: :whip:

De volgende religies en stromingen die hieronder
levenswijze: jodendom en katholicisme. Raadpleeg de stroming voor meer informatie.

Als er 1 godsdienst is waar ik een hekel aan heb, is het wel de islam.

En wat voor raakvlakken hebben het jodendom en katholicisme nou in hemelsnaam met de islam?

Nee ncrv, goeie test hoor:haha: :haha: :haha:
kolkiewolkie
protestants en dat klopt ook nog :)
Switch
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
protestants en dat klopt ook nog :)

zwarte kous'ndorp vrooooooooomshooooooooop :D
Muppet
stroming was humanisme en religies jodendom en boedisme, sommige vragen waren wel raar, zeker die van da schaap:S

Greetz Muppet
New Wave

Die BBQ vraag vond ik wel vaag opzich.....ik doe er nooit drumsticks op, wel pork, rund en kip....dus eigenlijk kon ik dar aniet op antwoorden :s

Flippe
vind t maar een flauwe test,

ik had:

Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: Protestantisme
levenswijze: Katholicisme en islam. Raadpleeg de stroming voor meer informatie.
Teknikol
ik ben meer een humanist volgens die test. nooit van gehoord. lekker surf surf at http://humanisme.pagina.nl/ ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement