|
Mctasty (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
Försöker du säga att du jobbar på MCdonalds? :) |
Trodde iof det var allämt känt.... mind.. sa inte du att dressingen va lite knas eller nåt ? |
|
|
| reveal |
jag lär inte köpa den, tomat är djävulens påfund :disbelief
(även broccoli och spenat suger fett) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
näe ja tror du sett fel.. i min DI står det 1:- rabatt = 37 spänn istället för 38:sadgreen: |
Nää självklart sätter de inte in en annons i DI med 1 kr's rabatt... kupongen är bara extremt korkat utformad... ofcourse 1 kr för hamburgaren..
Jag glufsade i mig en sån tidigare idag... så jag vet... :-) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Trodde iof det var allämt känt.... mind.. sa inte du att dressingen va lite knas eller nåt ? |
hehe...allmänt känt :p
Dressingen luktar bränd barbecue eller något...vi brukar hålla för näsan när någon står och gör den..så jävla skabbig :nervous: |
|
|
| WoberT |
| Håller med om att annonsen är jävligt dumt utformad.. det står verkligen att man får 1kr i finansrabatt.. hehe ;) |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Dressingen luktar bränd barbecue eller något...vi brukar hålla för näsan när någon står och gör den..så jävla skabbig :nervous: |
Det var det jag tyckte när jag åt en igår. Undrade om de hade bränt biffen eller vad det var som luktade så bränt :p |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hehe...allmänt känt :p
Dressingen luktar bränd barbecue eller något...vi brukar hålla för näsan när någon står och gör den..så jävla skabbig :nervous: |
booooh..produktionsområde:D
för er som inte vet så jobbar jag oxå på donken..fast inte på sammas som kennäh...iaf..mctasty är inte så god, smakar ingenting :conf:
(TIPS:BYT UT MCTASTYSÅSEN MOT BIGMACSÅS) |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
(TIPS:BYT UT MCTASTYSÅSEN MOT BIGMACSÅS) |
Bättre tips: Byt tillbax till Big Xtra. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Om den smakar helknas som en del verkar tycka kanske dom ska döpa om det till McNasty :toothless |
|
|
| dj_hysterix |
| wow..bigtasty håller på sälja fett ..typ 90% av hamburgarna vi sålde idag var bigtasty (:conf: ) |
|
|
| x-dream |
| Har inte lyckats smaka denna burgare ännu...Får ta å göra detta imorgon kanske..Se om den är något att ha... |
|
|
| ice_key |
Tycker att den e grymt gooooood....
Såsen som alla gnäller på ska smaka som en burgare från Burger King, gillar inte deras burgare alls, massa lök, senap o skit i dom bara
Bra jobbat McDonalds :nervous: :nervous: |
|
|
|
|