return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Mctasty (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
Försöker du säga att du jobbar på MCdonalds? :)

Trodde iof det var allämt känt.... mind.. sa inte du att dressingen va lite knas eller nåt ?
reveal
jag lär inte köpa den, tomat är djävulens påfund :disbelief

(även broccoli och spenat suger fett)
sipowitz
quote:
Originally posted by Ravesquad
näe ja tror du sett fel.. i min DI står det 1:- rabatt = 37 spänn istället för 38:sadgreen:


Nää självklart sätter de inte in en annons i DI med 1 kr's rabatt... kupongen är bara extremt korkat utformad... ofcourse 1 kr för hamburgaren..

Jag glufsade i mig en sån tidigare idag... så jag vet... :-)
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Trodde iof det var allämt känt.... mind.. sa inte du att dressingen va lite knas eller nåt ?


hehe...allmänt känt :p

Dressingen luktar bränd barbecue eller något...vi brukar hålla för näsan när någon står och gör den..så jävla skabbig :nervous:
WoberT
Håller med om att annonsen är jävligt dumt utformad.. det står verkligen att man får 1kr i finansrabatt.. hehe ;)
Nicke
quote:
Originally posted by mindshooter
Dressingen luktar bränd barbecue eller något...vi brukar hålla för näsan när någon står och gör den..så jävla skabbig :nervous:


Det var det jag tyckte när jag åt en igår. Undrade om de hade bränt biffen eller vad det var som luktade så bränt :p
dj_hysterix
quote:
Originally posted by mindshooter
hehe...allmänt känt :p

Dressingen luktar bränd barbecue eller något...vi brukar hålla för näsan när någon står och gör den..så jävla skabbig :nervous:

booooh..produktionsområde:D
för er som inte vet så jobbar jag oxå på donken..fast inte på sammas som kennäh...iaf..mctasty är inte så god, smakar ingenting :conf:

(TIPS:BYT UT MCTASTYSÅSEN MOT BIGMACSÅS)
Nicke
quote:
Originally posted by dj_hysterix
(TIPS:BYT UT MCTASTYSÅSEN MOT BIGMACSÅS)


Bättre tips: Byt tillbax till Big Xtra.
SteveTranz4ever
Om den smakar helknas som en del verkar tycka kanske dom ska döpa om det till McNasty :toothless
dj_hysterix
wow..bigtasty håller på sälja fett ..typ 90% av hamburgarna vi sålde idag var bigtasty (:conf: )

x-dream
Har inte lyckats smaka denna burgare ännu...Får ta å göra detta imorgon kanske..Se om den är något att ha...
ice_key
Tycker att den e grymt gooooood....
Såsen som alla gnäller på ska smaka som en burgare från Burger King, gillar inte deras burgare alls, massa lök, senap o skit i dom bara
Bra jobbat McDonalds :nervous: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement