|
תראו איזו תקופה יפה...
|
View this Thread in Original format
| deluxe |
תראו איזו תקופה יפה זו לפני הדירוג של
Dj Mag Top 100 DJ's
כל הדיג'איים רוצים יחסי ציבור טובים ושידרגו אותם ואף אחד לא מפחד לבוא לארץ!!!
:D :D :D
אז הנה לא מזמן היה ארמין בארץ ושוב הוא חוזר לדום לליין של נקסט הפקות... מקס גראהאם מיובא לכבוד מצעד האהבה, ושירזי הביא את המגה-סטאר דיג'יי פיטר ראוהופר להפקה הגדולה של הקיץ...
ההולנדי הציוני הגדול ביותר- טייסטו, מגיע לארץ לכבוד ראש השנה...
יוהן חילן, האיש והאף, מגיע פעם שנייה לישראל בחודשיים האחרונים...
וכן ירבו...
:crazy: :crazy: :crazy:
ואני שואל- עד מתי נצטרך לחכות לרובי ריוויירה?!?!?
:conf: :conf:
בקיצור, תנצלו את התקופה ולכו לשמוע דיג'אים אליפות... |
|
|
| Gil Shwarts |
רובי ריוורה נהיה ממוסחר מדי
הוא מוציא קטעים יותר מהר משאני מפליץ ואני מפליץ המון!!!
אנטוני קלאמארן... ברגע שהוא יגיע לארץ יהיה טוב :) |
|
|
| Hell_Copter |
יודע מה...
אני לא חושב שזה בגלל הדירוג
אבל באמת כל הכבוד לדי ג'יים שתופסים את הביצים ובאים ולא מבטלים כמו פעמים אחרות שקרה
המון קרדיט צריך להביא לנקסט הפקות שהם אחראים כמעט לכל הדי ג'יים האלה שבאים
אבל יש עוד הפקות שמביאות... קבלו ח"ח
קיצר... עזבו את המוזיקה
זה חוויה ללכת לשמוע שם גדול!!
אפילו אם אתה לא מתחבר למוזיקה שלו ב 100 אחוז... עדיין זאת חוויה |
|
|
| deluxe |
בטח שזאת חוויה...
אני שונא קלאב טראנס ומאוד נהניתי מיוהן חילן...
:crazy:
ולגבי מי שאמר שרובי ריוויה מסחרי- צודק ב-100% המוסיקה שלו נהייתה מגעילה וממש לא איכותית (הפקות גרועות ולא מושקעות!!!) אבל בתור דיג'יי- הבנאדם אליפות...
:o |
|
|
| Gil Shwarts |
לא שמעתי סטים שלו... אבל בתור מפיק הוא התחרבן רצח
לעומת זאת, תשמע סטים של אנטוני קלמרן, ואת ההפקות שלו
זאת אומנות!
וד"א אני חולה על קלאב טראנס, וכשחיילן היה בטי אל וי, נורא נהניתי
אפילו תפסתי אותו לדיבור קצר ותמונה לפני שהוא עלה...
אני זוכר איך שצח ראה ת'תמונה, יצאו לו העיניים :) |
|
|
| Scorchio |
כן אתם רואים גיל כזה בא אליי עם הדיגיטלית שלו ואני רואה אותו בתמונה עם יוהאן.
חחחחח
קיצר מסכים עם גיל
רובי ריוורה חרא חרא חרא חרא
מוציא כל יומיים טראק
כולם נשמעים אותו דבר
עם צפירות של משאית או לא יודע מה והוא חרא בתור תקליטן
טוב למה אתם מצפים מתקליטן ממיאמי...
בקיצור
נקסט האלה כוס אימא שלהם מה נותן להם לעשות מסיבות ל22 פלוס כוס אמק כמה תקליטנים טובים הפסדנו בגללם. |
|
|
| Flotser |
כל כך שונא את עצמי שלא משנה מי בא מי לא בא,
בסופו של דבר אני מפספס הכל
:nervous:
אבל חפיף....
טיאסטו בראש השנה אני שמה מאה אחוזזזז
:D
אה ו
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הוא מוציא קטעים יותר מהר משאני מפליץ ואני מפליץ המון!!!
|
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
בתור מפיק הוא התחרבן רצח
|
גיל....
יש לך פה מלוכלך
:p
(מצטער, זה היה חזק ממני)
:wtf: |
|
|
| §chop¥ |
באסה שלא באים אמני הארדסטייל
כמו דנה טראסיד דרב וכול' |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אנטוני קלאמארן... ברגע שהוא יגיע לארץ יהיה טוב :) |
א. זה לא אנטוני זה אנטוין...
דבר שני הוא באמת תותח מסכים איתך יש לו קטע ישן שאני ממששש אוהב
Get Up
וגם הרמיקס החדש שלו ענננק
DJ Rage - Waiting (Antoine Clamaran Remix)
:crazy: |
|
|
| sputnik_IL |
ידעו לי כי
דאמונד
סקוט פרוג'קס
אין ואן דהל
וגם
באלנק אנד ג'ונס יגיעו לישראל
כנראה בהפקה של "נאקסט"
לכן מראש 23+
נ.ב גם ארמין מגיע ב
אוקטובר
:wtf:
מתי פול ואן דייק יגיע:nervous: |
|
|
| NyKoN |
מתי מרקו וי בא?!
וראסמי ריספקט שמביאים כאלה שמות לארץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מתי מרקו וי בא?!
וראסמי ריספקט שמביאים כאלה שמות לארץ |
מרקו וי בא ב 21 בנובמבר לקו מילניום
עוד פעם הפקה של נקסט...
אז עוד פעם 22 פלוס
אני ישמח ללכת לשמוע את דומונד... |
|
|
|
|