return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מינידיסק!!
View this Thread in Original format
AnthemFreak
ממצב חברה? אני צריך תעזרה שלכם קצת אם לא אכפת לכם:)
קיצור... אבא שלי היה עכשיו בארה"ב.. לאיזה 10 ימים ככה למה אחותי עברה ללמוד שם והיא רק בת 18 אז הוא נסע איתה רק להתחלה לעזור לה קצת וזה
אז ביקשתי ממנו אם הוא בארה"ב אז שיקנה לי כבר מינידיסק שם
אז הוא טס לקליבלנד
הוא אמר לי שזה כזה חור
שהוא פשוט לא מצא שם.. הוא לא חיפש חיפוש יסודי למה לא היה לו זמן אבל איפה שהוא היה הוא לא מצא
אז בקיצור אני ממש חייב מינידיסק, אז נראה לי אני יקנה אחד בארץ
אני לא יודע כמה זה עולה בארץ.. ופה אתם נכנסים לתמונה :D
בקשה תעזרו לי למצוא איפשהוא זול
אני לא צריך תדגם הכי הכי חדש
שיהיה חדש טוב ויחסית זול (שיהיה אפשר להעביר עם חיבור יו אס בי.. לא המינידיסקים הישנים) .. אני לא יודע ממש איפה יש
אם אתם יודעים על איזה חנות זולה
או על איזה מכרז או לא יודע מה
תעזרו לי בקשה
אני צריך את זה די דחוף
תודה מראש
חברכם הנאמן
שירן :)
DjChook
אני רק יודע שחובה סוני
SONY
AnthemFreak
חחחח מינידיסק זה רק של סוני
אין חברות אחרות
DjChook
אחי יש של מלא
SHARP
JVC

וזה רק מה שיצא לי לראות הרבה

אז.... פשוט שלא יהיו טעויות
Flotser
אם בארץ...
אז תנסה את האתר
www.zap.co.il

יש שמה השוואות מחירים של הרבה חנויות באינטרנט....
ועדיין כמובן אתה יכול לקרוא באתרים מחול על מינידיסקים ולבחור לך משוה מסויים ואז לחפש אותו בארץ...

אני קניתי לא מזמן את
mz-n710
בדיוטי פרי,

אני ממש מרוצה חוץ מדבר אחד שהווליום של האוזניות הוא די נמוך בגלל חוק מעצבן שיש בצרפת, ובגלל זה גם כל הדגמים באירופה של המכשיר הם רק עם
1.2mw
לכל אוזניה...

אז חשוב שתבדוק את הדברים הקטנים עם כל מכשיר,
אבל עדיין יש גם במכשיר שלי אקוולןייזר, אז בלי בעיה עשיתי שיהיה ווליום חזק, אבל לא בכולם יש..

בעקרון, תנסה את האתר הזה שהבאתי לך
ויש עוד אתרים אם מעניין אותך על מינידיסקים אם בא לך

www.minidisc.org
www.t-station.net

המכשיר שנאי הכי הייתי רוצה זה ה
mz-n910
אבל יש אותו רק באירופה או ביפן...
בארה"ה יש את ה
mz-n10
שזה כאילו המכשיר הכי טוב בארה"ב , הוא כמו ה910
רק עשוי ממגנזיום,
אבל עדיין יש לו כל מיני בעיות עם הסוללה...

ואם אתה חושב על דגם בינוני כזה לא משהו הכי משוכלל,
תוכל לנות בארץ את
mz-n510
או
mz-n707
(אם יש עדיין כי נפסק הייצור שלו לפני כמה חודשים)
במחירים סבירים

ועדיין הכי שווה לקנות באר"ה שמה זה כל כך זול יחסית!!
זהו....
בהצלחה :)
deluxe
רק תסביר לי בבקשה...
למה את צריך מינידיסק?
מה הוא יתן לך? חוצמזה שהוא יותר קטן מדיסק מן אין לו שום יתרון. המדיה מאוד מסורבלת... להקליט כל פעם שירים על המינידיסקים... זה לא נוח. לא כמו צריבה. במינידיסק אתה צריך לחבר אותו לכרטיס קול ולנגן את המדיה ככה שהמינידיסק יקליט. חוצמזה, שיטת הדחיסה של המינידיסק באה על חשבון איכות המוסיקה. על המדיה מופעלים קומפרסורים ולימטרים שמגבילים מאוד את הדינמיקה של הסאונד ולכן הוא נשמע... פחות טוב... לא אמיתי.. מפולטר ומקומפרס...
והיום לכל ילד שני יש צורב אין שום סיבה להשתמש במינידיסקים...
לי יש אחד שסתם קניתי לפני שבכלל היו צורבים... והיום אני בכלל לא משתמש בו. אפילו שאני בטיולים ונסיעות אני לוקח דיסק מן, כי הוא יותר נוח ויותר קל לצרוב...
:tongue2
Flotser
quote:
Originally posted by deluxe
רק תסביר לי בבקשה...
למה את צריך מינידיסק?
מה הוא יתן לך? חוצמזה שהוא יותר קטן מדיסק מן אין לו שום יתרון. המדיה מאוד מסורבלת... להקליט כל פעם שירים על המינידיסקים... זה לא נוח. לא כמו צריבה. במינידיסק אתה צריך לחבר אותו לכרטיס קול ולנגן את המדיה ככה שהמינידיסק יקליט. חוצמזה, שיטת הדחיסה של המינידיסק באה על חשבון איכות המוסיקה. על המדיה מופעלים קומפרסורים ולימטרים שמגבילים מאוד את הדינמיקה של הסאונד ולכן הוא נשמע... פחות טוב... לא אמיתי.. מפולטר ומקומפרס...
והיום לכל ילד שני יש צורב אין שום סיבה להשתמש במינידיסקים...
לי יש אחד שסתם קניתי לפני שבכלל היו צורבים... והיום אני בכלל לא משתמש בו. אפילו שאני בטיולים ונסיעות אני לוקח דיסק מן, כי הוא יותר נוח ויותר קל לצרוב...
:tongue2


א' כל אתה לא צודק,
במינידיסקים של היום , אתה מעביר את הקצבים אליו עם תוכנה כמו לכל נגן אמפי3 אחר,
זה הופך את השיר לפורמט של המינידיסק, ושולח דרך היואסבי

ב כל' אתה לא צודק
דחיסה או לא,
ה
ATRC
שהיא שיטת הדיחסה של המינידיסק יש לה שם ממש שם טוב בין מומחי סאונד למיניהם לפי מה שקראתי,
ככה שהאיכות סאונד שלו, זה אולי אחד היתרונות הגדולים שלו על שאר נגני האמפי3,
ג' כל ,
הבנתי שאתה מדבר על דיסקמן רגיל ולא על דיסקמן אמפי3,
וזה אחי באמת לא נוח כי זה גדול וזה ממש קצת שירים...
והיתרון אולי הכי גדול שלו זה שבדיסק של מינידיסק שעולה פחות מ10 שקל,
אתה יכול לשים כמות שירים של 2 דיסקים רגילים באיכות מעולה,
ואפילו של 4, באיכות גם טובה מאוד,
וכמובן שאתה יכול למחוק ולכתוב מחדש...

בגני שלוש עם כרטיסי זיכרון כל כרטיס זכרון עולה מלאאא כסף...
NyKoN
לך לאתר של סוני
תראה שם את הדגמים ותראה מה מתאים לך מבחינת עיצוב ופונקציות
אל תעיז לקנות בארץ! שאבא שלך יקנה לך בדיוטי פרי בארה"ב או משהו..
אל תקנה לא בארץ ולא בדיוטי פרי של הארץ כי זה עולה פה כמה מאות שקלים מעל המחיר
Flotser
quote:
Originally posted by NyKoN
לך לאתר של סוני
תראה שם את הדגמים ותראה מה מתאים לך מבחינת עיצוב ופונקציות
אל תעיז לקנות בארץ! שאבא שלך יקנה לך בדיוטי פרי בארה"ב או משהו..
אל תקנה לא בארץ ולא בדיוטי פרי של הארץ כי זה עולה פה כמה מאות שקלים מעל המחיר


רק עכשיו הבנתי שהכי שווה זה להמזין מיפן\סינגפור,
שמה הכי זול, ומשלוח לארץ לא עולה כזה הרבה בסביבות ה 24 דולר

www.minidisct.com
www.audiocubes.com
NyKoN
quote:
Originally posted by Flotser
רק עכשיו הבנתי שהכי שווה זה להמזין מיפן\סינגפור,
שמה הכי זול, ומשלוח לארץ לא עולה כזה הרבה בסביבות ה 24 דולר

www.minidisct.com
www.audiocubes.com


ראסמי
הכי שווה שם
חבר שלי קנה שם מינידיסק ב50 דולר... וזה היה בתקופה של המינידיסקים הגדולים יחסית שעלו אז 300 דולר מינימום
אז ירדתי עליו שהוא יתקלקל לו תוך שניה.. ובטיול השנתי שנה שעברה ראיתי אותו עם זה
:/
אני קניתי שנה אחריו מיני דיסק של סוני בארה"ב באיזה 250 דולר והוא התקלקל לי בכיתה ט'
בטח הסינים האלה מרימים מינידיסקים ומוכרים אותם ב50 דולר שנחשב הון עתק בשבילם
ראסמי שווה להזמין משם

Flotser
quote:
Originally posted by NyKoN
ראסמי
הכי שווה שם
חבר שלי קנה שם מינידיסק ב50 דולר... וזה היה בתקופה של המינידיסקים הגדולים יחסית שעלו אז 300 דולר מינימום
אז ירדתי עליו שהוא יתקלקל לו תוך שניה.. ובטיול השנתי שנה שעברה ראיתי אותו עם זה
:/
אני קניתי שנה אחריו מיני דיסק של סוני בארה"ב באיזה 250 דולר והוא התקלקל לי בכיתה ט'
בטח הסינים האלה מרימים מינידיסקים ומוכרים אותם ב50 דולר שנחשב הון עתק בשבילם
ראסמי שווה להזמין משם


מה שכן ,
אני לא מכיר מישהו אישית שהזמין משמה,
ואני גם לא יודע איך בדיוק הולך כל הקטע עם המכס והמע"מ וכל הבולשיט הזה,
רק מה,
יש חנויות כאלה של מינידיסקים ביפן כמו
HyperJack
(שאפשר להגיע לאתר שלהם דרך הלינקקים שהבאתי למעלה,)

שהם בכוונה אורזים לך את זה בחבילה של מתנה ואז כאילו לא לוקחים על זה מכס או משהו, אבל לא יודע אם זה עובד גם בארץ
:crazy:
deluxe
quote:
Originally posted by Flotser
א' כל אתה לא צודק,
במינידיסקים של היום , אתה מעביר את הקצבים אליו עם תוכנה כמו לכל נגן אמפי3 אחר,
זה הופך את השיר לפורמט של המינידיסק, ושולח דרך היואסבי

ב כל' אתה לא צודק
דחיסה או לא,
ה
ATRC
שהיא שיטת הדיחסה של המינידיסק יש לה שם ממש שם טוב בין מומחי סאונד למיניהם לפי מה שקראתי,
ככה שהאיכות סאונד שלו, זה אולי אחד היתרונות הגדולים שלו על שאר נגני האמפי3,


וואלה את זה אני לא ידעתי...
אני קניתי מינידיסקלפני שנתיים בערך ולא היה פרוטוקול תקשורת בין המינידיסק למחשב... אם יש את זה היום אז זה משהו חדש...

לגבי ה
ATRC
יש דעות ויש דעות
אבל עזוב אותך מדעות
אני אישית הייתי מתבעס שהמוסיקה הייתה נשמעת אחרת לגמריי על המינידיסק...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement