return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אתם לא מאמינים איזה מוזה נחתה עלי!!!
View this Thread in Original format
LioR
כרגע חשבתי על זה!!!

כולנו אוהבים טראנס נכון?

נכון!!!!

כולנו הולכים למסיבות נכון?

נכון!!!!!

ולכולנו (נו טוב סעמק לרובנו) יש ידע גדול על המוזיקה הזאת!!!

אז אני אומר בוא נפתח אתר כמו לילה

רק שיהיה שלנו!!!

מה אתם אומרים...?

תחשבו על זה לפני שתאם מגיבים
Hell_Copter
קבל איזה מוזה נחתה עליי

בא לי לסגור ט'רדים!!!!!


יא סטלן... כמה זמן לא היית פה אה?
לא רק שדובר פה ברצינות על אתר כזה גם יש סטיקי על זה!
שים לב פעם הבאה לסטיקים לפחות... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement