| LioR |
כרגע חשבתי על זה!!!
כולנו אוהבים טראנס נכון?
נכון!!!!
כולנו הולכים למסיבות נכון?
נכון!!!!!
ולכולנו (נו טוב סעמק לרובנו) יש ידע גדול על המוזיקה הזאת!!!
אז אני אומר בוא נפתח אתר כמו לילה
רק שיהיה שלנו!!!
מה אתם אומרים...?
תחשבו על זה לפני שתאם מגיבים |
|
|