return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Nieuwe club in Almere
View this Thread in Original format
DJ JC
Hola!

Aankomende week starten we met Club DTF, een nieuwe club(avond) in Almere. We gaan vooral op de zaterdag proberen een trancy programmering neer te zetten. Op 6 september is er de officiële Club DTF opening (DTF Recordings Trance Label Night) met onder andere Shane 54, Koris en Ben Weston, op 20 september is er een Somatic Sense Trance Label Night met o.a. Misja Helsloot, Precision, M.I.D.O.R., Six4Eight en DJ Moxa (Science Deal) en op 25 september is er Dutch Trance Force (met Mesh en Precision). In de toekomst zullen we vooral nieuwe namen naar de club te halen (Airbase, Ralph Fridge, Alphazone etc.). Voor de geïnteresseerden, hieronder nog even het officiële persbericht.

P.S. We zijn nog op zoek naar (Nederlandse) trance / hardtrance talents. Demo’s zijn welkom (adres staat op www.club-dtf.com).

Club DTF biedt uitkomst voor Almeerse danceliefhebber

Club DTF schudt nachtleven Almere wakker

Het Almeerse uitgaansleven wordt binnenkort verrijkt met een fonkelnieuwe wekelijkse clubavond. Dance organisatie DTF Productions start begin september met de programmering van de donderdag én zaterdagavond van 'de Etage', gelegen aan de Grote Markt in het centrum van Almere. Hiermee is de toon gezet, want DTF en de Etage hebben reeds te kennen gegeven zowel de samenwerking als de club op korte termijn te willen uitbreiden.

Dat het tijd wordt dat het Almeerse uitgaansleven op gang gaat komen is al geruime tijd algemeen bekend. Dat hier in september met de start van Club DTF een begin mee wordt gemaakt hadden waarschijnlijk echter weinigen voorzien. In samenwerking met 'de Etage gaat Almeerse dance organisatie DTF Productions de huidige locatie aan de Grote Markt in Almere Stad de komende weken en maanden flink onder handen nemen. Eén van de doelen is het verbeteren en uitbreiden van de huidige ruimte. Daarnaast zal er een compleet nieuwe formule worden toegepast die zich in eerste instantie richt op dance-minded Almere, maar die tevens internationale uitstraling heeft. De ideeën die DTF Productions hiervoor heeft zullen de komende periode worden onthuld. In september wordt er met de wekelijkse invulling van de programmering van de donderdag en zaterdagavond in ieder geval vast een voortvarende start gemaakt.

Het donderdagavondconcept (DTF Radio Live) valt samen met DTF Radio, de show die onder andere op Airpeace FM wordt uitgezonden. De dj’s die in de radioshow te gast zijn zullen tevens in de Etage optreden. Hierbij komen maandelijks de stromingen techno (Flatliners), trance (Dutch Trance Force), hardtrance (Terminal One) en hardstyle (Ego Trip) aan bod. De zaterdagavond heeft een meer mainstream programmering, waarbij de avond wordt opgebouwd van de lichtere techno en trance tot de hardere dance stijlen aan het eind van de nacht. Ondanks het feit dat het boeken van grote namen voor Club DTF geen prioriteit heeft zullen er wekelijks gast dj’s op het programma staan. Naast een aantal gerenommeerde resident dj’s zullen in de maand september (de ‘Dutch Month’) onder andere Luna, Shane 54, Astrid, Misja Helsloot, Fausto, Xanno Gallois, Marcel Woods en Mesh hun opwachting maken. De entree op de donderdagavond zal, met uitzondering van speciale edities, 3 euro bedragen. De entree op de zaterdagavond bedraagt 6 euro.

De officiële opening van Club DTF vindt plaats op zaterdag 6 september. Op donderdag 4 september is het publiek echter al welkom op een speciale Club DTF warm-up. Voor meer informatie, kijk op www.dtf-productions.com en www.club-dtf.com.

:toocool:
Optimus
dr was toch een JC die resident is daar?:D;)

Leuk initiatief. En veelbelovende line ups de komende tijd heb ik gezien, leuke prijzen voor een donderdagavond ook:cool:
HiGH_NrG
Misschien ben ik er komende donderdag al :)...ff kijken of t wat is...:)
robin
ziet dr leuk uut :)

gaat dr eindelijk toch iets gebeuren hier (buiten de kinderdisco in 'eindelijk' dan)

wel op de grote markt lees ik.. hmm daar komt gezeik van.. iedereen wordt daar nu al om 11 van terrasjes afgekicked vanwege het geluids-gejank van de omwonende. ach zal wel los lopen, en als de line-ups zo blijven (en mijn smaak) ben ik gelukkig
kolkiewolkie
Goed initiatief :) :thepirate :cool:

ook errug interessant voor de djs onder ons volgens mij :toocool: :)
Cosmic
quote:
Originally posted by DJ JC
In de toekomst zullen we vooral nieuwe namen naar de club te halen (Airbase, Ralph Fridge, Alphazone etc.). Voor de geïnteresseerden, hieronder nog even het officiële persbericht.

Klinkt zeer goed. Zijn ook dj's die je normaal niet zo vaak in Nederland kunt zien, mooi dat ze op deze manier hun kunsten kunnen vertonen. En de prijs is ook goed, wil hier wel een keertje kijken:D
Duke2003
klinkt goed! ik ga er vast wel n keer heen om te kijken hoe t is in almere enzo!
-TAIS-

:D :cool: :eyes:

Ziet er goed uit Jurgen! De 20e ben ik er sowieso bij! Es ff inspecteren wat er allemaal kan in Almere ;)
DJ JC
Hey! Ziet er goed uit Thijs! :D Ik zie je op die labelnight dan (kunnen we ff bijpraten, in Duitsland laatst was het veels te druk natuurlijk). Hehe

Leuke reacties verder. Die resident ja... haha :D

Verder stonden we vanavond even wat checks (licht en geluid) te doen en dat gaf echt een goed gevoel. Dat we bezig zijn neer te zetten wat er in deze stad al die jaren niet is geweest zeg maar. Maar goed, deze week de opening dus, wordt gezellig :)
robin
weet niet hoe jullie dr heen gaan maar dr zijn dr vast wel een paar die met de trein komen.

route vanaf almere CS

oke u staat op almere CS, waarschijnlijk aan de 'goede' kan van het station (als u vanaf lelystad komt staat u aan de 'foute' er gaan 2 trappen naar beneden, de een komt uit op het busstation, de ander in de stations hal ga naar de stations hal als je nog wat te bikken moet halen ander naar het busstation, na het bikken loopt u de schuifdeur uit die naar het busstation gaat, u steekt de busbaan over, loopt rechtdoor dan komt u ook bij de 2 roltrappen die van het perron op het busstation uitkomen. nu bent u weer samen. u loopt gewoon recht door, nog een busbaan over, tussen de fietsen door, fietspad over en u loopt linksaf, richting de televersum, na de televersum gaat u rechtsaf, en u neemt daarna (50 meter) de eerste links, u loop 150 meter rechtdoor, u staat nu op de grote markt.

wat betreft de auto, langs de busbaan (paralel aan de winkelstraat) loopt een weg (kant van de grote markt) daar zijn parkeer plaatsen, schuin achter televersum is een (gratis?) parkeergarage, langs de weg (waar de mensen vanaf het station langs lopen) zijn ook plaatsen. volg in dat geval de borden "parkeergarage" maar dan moet je wel dokken :D

latur!

Duke2003
thanks robin! erg handig voor mensen zoals mij die alleen maar in almere zijn geweest om op de bus naar six flags te stappen :D ! jij zal wel vaak naar die club toe gaan in de toekomst, erg veel anders is er niet te beleven in almere dacht ik...
robin
np
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement