|
Amsterdam info
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
Yo!
Jag behöver lite hjälp. En polare till mig fyller 30 snart och jag hade tänkt bjuda honom till Amsterdam på nått fett party i oktober. Finns det någon här som vet var jag kan få bra partyinfo om Amsterdam förutom det som står på Id-T?
Tack på förhand
NordLight |
|
|
| Glorie |
bästa sajten finner du här ;)
(va snäll du e som bjuder honom dit!):eyes: |
|
|
| NordLight |
| Tusen tack - bra sajt! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by NordLight
Tusen tack - bra sajt! |
Vassegooooo, jag vet.. den e kung den där sajten :) inte bara partyagendan :) checka t.ex. alla artister..
förresten, de var ju inte så jättemånga fester i amdm hmmm, men betänk att hollands yta också är bra mkt mindre än sveriges :)
PLUS.. ja tycker du ska kolla in club eau å såna saker.. de brukar dra dj's som armin/misja m.fl... de var ju de ja fick uppleva i december :) |
|
|
| NordLight |
| quote: | | PLUS.. ja tycker du ska kolla in club eau å såna saker.. de brukar dra dj's som armin/misja m.fl... de var ju de ja fick uppleva i december :) |
Har du Club Eau's webadress?
Greetz
NordLight |
|
|
| Glorie |
| sajten verkar ligga nere :( ska gö lite research |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by NordLight
Yo!
Jag behöver lite hjälp. En polare till mig fyller 30 snart och jag hade tänkt bjuda honom till Amsterdam på nått fett party i oktober. Finns det någon här som vet var jag kan få bra partyinfo om Amsterdam förutom det som står på Id-T?
Tack på förhand
NordLight |
jag fyller 20 i november så du kan få dra dit mig med... vi e ju ändå bästa kompisar.. eller hur *tindrar med ögona* :)
hehehe |
|
|
| jploveparade |
Sug min kuk mammaknullare!
 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Sug min kuk mammaknullare!
|