return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Marc et Claude @ Gorgeous.dk 1:a oktober
View this Thread in Original format
reveal
läs mer på http://www.gorgeous.dk/djSchedule.htm

nån som vet om de lirar sköna set?

edit: :D
RebeL9
Marc Et Claude (Marc & Claude) är annars två killar :-)
Glorie
Marc & Claude gör ju bra musik iaf :) ja skulle verkligen vilja se dem, sen har vi det här problemet med att K-hamn ligger minst 35 mil ifrån igen :( skulle gå på minst 600 kr för en sån trip.. hmmmmm
Sand Leaper
[sur trainspotter mode]

Hørte et sett fra dem for litt siden,det var ikke noe særlig å rope hurra for. Riktig nok var det et sett spesielt for gamle låter,men de låtene som de anså som "klassikere" var ikke noe særlig å skryte av.(Airbase - Genie?Klassiker?Wtf?) Dessuten har produksjonene deres gått nedover og nedover i det siste,noe som er trist med tanke på alt det gode de gjorde før.

[/sur trainspotter mode]

Men,som sagt,det settet jeg hørte er nok ikke 100% representativt for det de spiller nå on dagen,så hvem vet..
ice_key
Jag kommer att vara där iallafall :nervous: :nervous:

Dom har juh producerat tunga hits som:

Lovin' You, I Need Your Lovin', & Tremble :crazy:

Kommer nog att bli en kalaskväll ska ni se :nervous: :nervous:
lonne
I need your lovin , är en gammal Baby Dee låt :=)
NooN
Läste jag rätt? Progheadz?
Progheadz - Innovator = Mumma :crazy:
Amnezia
hum aldrig hört nått set me dom lr sett dom på nån lina nånstans men kanske kan va nått:rolleyes:

dom har ju några klassiker iaf...:cool:
Dj_Irish
Hmmm, är inte speciellt glad i deras nuvarande produktioner men man får nog repsektera dom för att en gång ha startat det klassiska bolaget Le Petit Prince (Grundat 91/92?) där folk som Microwave Prince, Steve Baltes och Emmanuel Top har släppt några oförglömmliga alster.

Kanske man t.o.m. får springa dit i brist på annat att göra...
Funfrock
dagen börjar närma sig... någon som ska dit?
deras nya låt "The History of Acid House" äger ju :)

reveal
nån som var där?
Funfrock
jag var där.. han var inget vidare som dj och publiken på gorgeous var ovanligt tråkig den här kvällen, så det blev aldrig något riktigt tryck på golvet. fast jag hade som vanligt rätt kul ändå :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement