| zamson |
har bara hört rob en gång och väldigt kort men det jag hörde var bra... mindshooter sa att han rocka fett förut.. han droppade tydligen låtar som marco v - godd o det är ju alltid ett + i kanten
nu ska jag till monday bar o kolla nya lokalen :D |
|
|