return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
קידודיישן
View this Thread in Original format
Rising
אוקיי זה חזר לי החרא הזה... כל העברית השתגעה למערב אירופה \ וויטנאמית \ טורקית

אני היחיד?
ופתחתי על זה עוד טרייד כי הקודם נסגר
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=123158

:conf:
Viber
גם לי יש את זה אבל מה שמוזר זה שליפעמים זה מפעיל את זה בקידוד הנכון וליפעמים לא
Hell_Copter
לי אין את הבעיה הזאת כבר...
KrazyDJs
גם לי אין :\
Eitan E
same here:)
-CosmicFire-
גם לי אין :D
DjChook
תכנס לאופציות של הקידוד ותוריד את האופציה של
AUTO SELECT

לדעתי זה לחוץ אצלך ובגלל זה הבעיה
Rising
הצלת אותי חן
DjChook
any time...



NONA
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
any time...



NONA


אתה מודע לכך שזה שם בדוי
היא קיבלה אותו מהסרסור שלה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement