return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
DJ Peewee Ferris
View this Thread in Original format
Remy D
Heb van hem net een cd gedownload bij RMF. En het is echt een vet cdtje. Hij is uitgegeven door blackhole.

Hier de tracklist:
Tracklist:
01. I.C.E. TECH - NOISE & MUSIC (COLD ORIGINAL MIX)
02. DJ PALE X - NITRO
03. GIROTONDO -ULTIMATE FRONTIERS (K90 REMIX)
04. THE PITCHER - DROPSHOT
05. D.O.P. - SHAKE THE CUT
06. JOHN WHITEMAN - CAN'T BEAT THE SYSTEM (INGO REMIX)
07. HELIKOPTER - DER ROTOR (COCKPIT MIX)
08. GRIDLOCK 3000 - FANTASTIC THING (UK GOLD MIX)
09. LEE JAMES - KEEP YA MOVIN (ORIGINAL MIX)
10. BEAT RENEGADES - HOLD UP (PANTS & CORSET REMIX)
11. DAVID CRAIG - LORDS OF THE UNIVERSE (JON DOE REMIX)
12. BASE GRAFITTI - L.A. CRUNCH (DUBMARINE MIX)
13. PEEWEE FERRIS - GENESIS (JOHN TRUELOVE MIX)
14. SUPERNOVA - JUSTICE (NIKOS VS. PORCELL MIX)
15. DJ X2000 - MODEM (BUTCHER & SON REMIX)
16. EMBARGO - BLACKOUT (NATALIE DEBORAH'S STRAIGHT AHEAD MIX)

Het is zeker een aanrader voor hardhouseliefhebbers. :D
Remy D
De cd heet trouwens Heartbeatz.
mido
Jow Remy als hij zo goed is maak dan is even een copy'tje voor me! Thx! Mazzol
Remy D
quote:
Originally posted by mido
Jow Remy als hij zo goed is maak dan is even een copy'tje voor me! Thx! Mazzol

Josti, kijk wel ;)
mido
quote:
Originally posted by Remy D

Josti, kijk wel ;)


Wat joh! Doe het nou maar gewoon want anders zal ik er hoogst persoonlijk voor zorgen dat jij geen interslet meer heb! SLET!
LoL
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Remy D

Josti, kijk wel ;)


Is het een lid van de Josti-band ?

(j/k :p)
mido
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Is het een lid van de Josti-band ?

(j/k :p)


Wat denk je zelf?
Blik
quote:
Originally posted by mido


Wat denk je zelf?


ja dus:D
Remy D
quote:
Originally posted by Blik


ja dus:D

Nee dus. Mijn broer is samen met zijn beste vriend producer. :D

Van hun eerste nummer wou Armin van Buuren een remix maken maar hij was iets te duur.. Maar door omstandigheden moeten er jurudische stappen genomen worden om weer de volledige rechten te krijgen van dat nummer.:(

Maar ze hebben al weer andere nummers gemaakt en hij heeft gister een contract afgesloten bij Arcade. :D:D:D (Nogmaals gefeliciteerd pik)

Maar als er nieuws is van een release zal ik het jullie meteen vertellen..
Dj Lex
Zo das best wel cool hey. Contractje. Tof

mido
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo das best wel cool hey. Contractje. Tof


Ik zal vandaag of morgen even het verhaal nog een keer vertellen maar dan niet op de "PRIVE" manier! :) hehe

Een groote deel klopt wel hoor. Maar ik moet even de punten op de I gaan zetten en de details wat aanpassen.

Maar zoals ik al zei dat doet ik morgen ofzo wel.

Groetjes en de mats,

Maikel
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Remy D

Josti, kijk wel ;)


wat heb ik er nou weer mee te maken.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement