|
Hjälp med Avatar
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Ok
jag vill byta avatar till ett Djurgårds märke
jag gick in profile change avatar och skrev in URLen på bilden det stod att den var för för stor.
Ok tänkte jag , jag tog bilden spara som uppa på min skit site som jag inte bryr mig om skrev in 100x100 gick in på change avatar skrev in den nya URLen på bilden men fortdfarande för stor.
Vad fan ska jag göra :( :( :( :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Ok
jag vill byta avatar till ett Djurgårds märke
jag gick in profile change avatar och skrev in URLen på bilden det stod att den var för för stor.
Ok tänkte jag , jag tog bilden spara som uppa på min skit site som jag inte bryr mig om skrev in 100x100 gick in på change avatar skrev in den nya URLen på bilden men fortdfarande för stor.
Vad fan ska jag göra :( :( :( :( |
okey, först nu förstår jag ditt nick :p
Anledningen att inte forumet vill ta emot din avatar är väl förmodligen att det är ett djurgårdsmärke ;) :stongue:
Nä, skämt å sido..
Din bild måste förmodligen fortfarande vara för stor...
Haru provat någon annan bild, för att bara testa så det funkar..? |
|
|
| mindshooter |
| jag skule tro att den är för stor i kb inte i pixlar :) |
|
|
| Amnezia |
min e på 90/100 å file size 9kb...
du borde få den godkänd nånstans kring du e nu...:rolleyes:
bara kämpa på.. |
|
|
| Kongo_kim |
nu fan.
skåda detta underbara märke
jag sökte på djurgården på google precis som förut men denna funka :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag hann inte berätta det men jag antar att du upptäckte det att man måste söka speciell dispans för att få använda djurgårdens logga som avatar här på trancEaddict... Det har vid ett fåtal tillfällen utbrutit kraftiga kravaller när folk velat sätta upp just sitt favorit lag och i 100% av fallen var det djurgårds mäket ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag hann inte berätta det men jag antar att du upptäckte det att man måste söka speciell dispans för att få använda djurgårdens logga som avatar här på trancEaddict... Det har vid ett fåtal tillfällen utbrutit kraftiga kravaller när folk velat sätta upp just sitt favorit lag och i 100% av fallen var det djurgårds mäket ;) |
och som straff avgift för att du satt upp det får du betala biljett och buss till Trinity II + dricka för hela kvällen :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Å jag som följde kongos fina initiativ där :)
Tycker det blev väldans fint ;) |
|
|
| hustler |
Eftersom att jag också har hjärtat på rätt ställe tänkte jag följa min kära djurgårdsbroders initiativ och också ha världens finaste sköld som avatar. ;)
Men hur gör man? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by hustler
Eftersom att jag också har hjärtat på rätt ställe tänkte jag följa min kära djurgårdsbroders initiativ och också ha världens finaste sköld som avatar. ;)
Men hur gör man? |
Profile -> Edit Options -> Change avatar -> sen är det bara att ta en i mängden eller skriva in adressen till den du vill ha eller leta rätt på din dator till den du vill ha.
Dock så måste du för att få sätta upp just Djurgårds märke skriva tre handskrivna brev om tillåtelse, ett till Swamper, ett till SWETAs mod., och ett till Djurgårdens materialare... |
|
|
| hustler |
Hahaha :haha:
Den var bra :D
Ok men tack för hjälpen, återkommer med mer info om hur det gick med breven när jag har motivationen att skriva dom.
Mvh |
|
|
|
|