return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Technics RP-DJ1200A Aka. Technics RP-DJ1210 איפה לקנות?
View this Thread in Original format
arik
טוב אני סגור על האוזניות האלה!!!!!!!


הבנתי שהן אוכלות את ה
MDR 700

חוץ מזה שצח אמר לי שסוני מתפרקות




אלי בלקדרגון
אמר לי שיותר שווה להזמין מהאתרים


אז מאיפה לקנות
123dj.com?
-CosmicFire-
djmart.com
planetdj.com
musiciansfriend.com

תבדוק אם יש באחד מאלה
123דיגיי חנות חרא
arik
planetdj.com/

מבין שלושת האתרים מצאתי רק באתר הזה



וזה עולה שם
119 דולר


שזה טוב

אבל מה עם שליחה מכס מעמ וכל החרטא????
YuVaL
אריק
שמע לי
יש אחד בפורום פה קוראים לו
djtranZ
כנס לפורום של ה
Dj Booth
בטוח תראה אותו שם
עכשיו שלח לו פי אם
ותסביר לו שאתה גר בישראל והכל
הוא עובד ב
djmart.com
עכשיו בגלל שאתה חבר בטראנס אדיקט הוא יסדר לך גם קומבינה במכיר ואני בטוח שגם במשלוח
קאפיש?
:)
-CosmicFire-
אם תוכל לבקש שיכתבו לך על החבילה 40$
או משהו כזה כי כל עוד זה מתחת ל50$ אין מכס
arik
ואיי אדיר!!!


אפשר להתפס על כזה דבר?
DJ-Kreing^^
יפה שאנשים מתחילים סוף סוף להעריך את האוזניות האלה.

שמע לי, אוזניות טכניקס זה הדבר!
מנסיון...
;)
arik
הרבה אמרו לי שהן טובות מאד

רק שלא יפךו לאקונומיקה כמו האוזניות הקודמות של סטנטון






שלחתי ל
TRANZ
PM

ואני מקווה שהוא יבין מה שרשמתי לו!!!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by arik
ואיי אדיר!!!

אפשר להתפס על כזה דבר?


אוזניות זה משהו קטן לא נראה לי שיגלו את זה
אבל אם יפתחו את החבילה הוא פישל ושם לך קבלה בפנים אתה נדפק ומשלם חצי מחיר
יענו 70דולר בערך כמה שעולות האוזניות...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אוזניות זה משהו קטן לא נראה לי שיגלו את זה
אבל אם יפתחו את החבילה הוא פישל ושם לך קבלה בפנים אתה נדפק ומשלם חצי מחיר
יענו 70דולר בערך כמה שעולות האוזניות...


לא חושב שאפשר לעשות כזה דבר
זה עבירה על החוק ויכולים לזיין אותך על זה!!
חוץ מזה... למה סתם להסתכן בקנסות...
ובנוסף לכל האוזניות עולות 120 דולר ולא 70 כמו שאמרת...

Shahar
רועי צודק
אף בעל עסק לא יסתכן בבלאגן עם המס בשביל 120 דולר
Major_X
תשמעו רגע
אולי בנושא הזה אני יכול לעזור
אני קונה המון מארצות-הברית
על החבילה השולח צריך לציין את שווי החבילה
תאמר לו לרשום שהשווי 35 דולר
+
15 דולר משלוח לישראל
יוצא לך 50 דולר.
אל תשכח שמותר לייבא דברים מחו"ל פטורים ממכס עד 50 דולר כולל המשלוח!!!
דבר שני,
תאמר לו שלא ישים את זה עם האריזה המקורית, ככה אתה יכול לטעון שזה משומש ושקנית את זה ברבע מחיר
זה עובד.
תאמין לי.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement