|
Technics RP-DJ1200A Aka. Technics RP-DJ1210 איפה לקנות?
|
View this Thread in Original format
| arik |
טוב אני סגור על האוזניות האלה!!!!!!!
הבנתי שהן אוכלות את ה
MDR 700
חוץ מזה שצח אמר לי שסוני מתפרקות
אלי בלקדרגון
אמר לי שיותר שווה להזמין מהאתרים
אז מאיפה לקנות
123dj.com? |
|
|
| -CosmicFire- |
djmart.com
planetdj.com
musiciansfriend.com
תבדוק אם יש באחד מאלה
123דיגיי חנות חרא |
|
|
| arik |
planetdj.com/
מבין שלושת האתרים מצאתי רק באתר הזה
וזה עולה שם
119 דולר
שזה טוב
אבל מה עם שליחה מכס מעמ וכל החרטא???? |
|
|
| YuVaL |
אריק
שמע לי
יש אחד בפורום פה קוראים לו
djtranZ
כנס לפורום של ה
Dj Booth
בטוח תראה אותו שם
עכשיו שלח לו פי אם
ותסביר לו שאתה גר בישראל והכל
הוא עובד ב
djmart.com
עכשיו בגלל שאתה חבר בטראנס אדיקט הוא יסדר לך גם קומבינה במכיר ואני בטוח שגם במשלוח
קאפיש?
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
אם תוכל לבקש שיכתבו לך על החבילה 40$
או משהו כזה כי כל עוד זה מתחת ל50$ אין מכס |
|
|
| arik |
ואיי אדיר!!!
אפשר להתפס על כזה דבר? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יפה שאנשים מתחילים סוף סוף להעריך את האוזניות האלה.
שמע לי, אוזניות טכניקס זה הדבר!
מנסיון...
;) |
|
|
| arik |
הרבה אמרו לי שהן טובות מאד
רק שלא יפךו לאקונומיקה כמו האוזניות הקודמות של סטנטון
שלחתי ל
TRANZ
PM
ואני מקווה שהוא יבין מה שרשמתי לו!!! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by arik
ואיי אדיר!!!
אפשר להתפס על כזה דבר? |
אוזניות זה משהו קטן לא נראה לי שיגלו את זה
אבל אם יפתחו את החבילה הוא פישל ושם לך קבלה בפנים אתה נדפק ומשלם חצי מחיר
יענו 70דולר בערך כמה שעולות האוזניות... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אוזניות זה משהו קטן לא נראה לי שיגלו את זה
אבל אם יפתחו את החבילה הוא פישל ושם לך קבלה בפנים אתה נדפק ומשלם חצי מחיר
יענו 70דולר בערך כמה שעולות האוזניות... |
לא חושב שאפשר לעשות כזה דבר
זה עבירה על החוק ויכולים לזיין אותך על זה!!
חוץ מזה... למה סתם להסתכן בקנסות...
ובנוסף לכל האוזניות עולות 120 דולר ולא 70 כמו שאמרת... |
|
|
| Shahar |
רועי צודק
אף בעל עסק לא יסתכן בבלאגן עם המס בשביל 120 דולר |
|
|
| Major_X |
תשמעו רגע
אולי בנושא הזה אני יכול לעזור
אני קונה המון מארצות-הברית
על החבילה השולח צריך לציין את שווי החבילה
תאמר לו לרשום שהשווי 35 דולר
+
15 דולר משלוח לישראל
יוצא לך 50 דולר.
אל תשכח שמותר לייבא דברים מחו"ל פטורים ממכס עד 50 דולר כולל המשלוח!!!
דבר שני,
תאמר לו שלא ישים את זה עם האריזה המקורית, ככה אתה יכול לטעון שזה משומש ושקנית את זה ברבע מחיר
זה עובד.
תאמין לי. |
|
|
|
|